Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gerne fortælle om min oplevelse med ovenstående snap konto.

Vi aftalte at mødes, hun fik min adresse. Jeg blev bedt om at overføre aftalte beløb til hende på forhånd (var rimelig skeptisk) jeg overfører og får at vide hun er ved mig om 35min. Jeg ser hende aldrig, og kan ikke komme i kontakt med hende igen.

Ville lige dele min oplevelse herinde, så der ikke er andre der hopper i samme fælde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Diller1992 skrev, for 10 minutter siden:

Vi aftalte at mødes, hun fik min adresse. Jeg blev bedt om at overføre aftalte beløb til hende på forhånd (var rimelig skeptisk) jeg overfører og får at vide hun er ved mig om 35min. Jeg ser hende aldrig, og kan ikke komme i kontakt med hende igen.

Ville lige dele min oplevelse herinde, så der ikke er andre der hopper i samme fælde 

Jeg er da ked af at høre du er blevet snydt. 

men syntes du skal læse med herinde og vælge en af de mange søde piger, der er garanti for gode oplevelser :) 

lad det være en dyr lektie, BETAL ALDRIG FORUD, risikoen for at personen er fake eller useriøs er alt for høj. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Diller1992 skrev, den 6.7.2021 at 18:34:

Jeg røg også i fælden.. selvom det kun var digitalt lir, jeg købte, så brændte hun mig også af. Da jeg pressede lidt på for at få, hvad jeg havde betalt for, skruede hun helt ned for charmen og max op for attituden..

Hold jer langt, langt væk fra hende - hun er givetvis ikke en russisk bot, men det gør det sgu ikke meget bedre.

#narrefisse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt at folk aldrig lærer det.

Der er jo unægtelig en del brugere her, der på forbillidlig vis lever op til den almene opfattelse af prostitutionskunder.

F. ex Diller 1992, bare aliaset.

Suk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...