Hop til indhold

Carolina Annoncelight

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Jeg kan snuse mig frem til det muligvis kunne være Carolina Catwalk der står bag profilen men det giver bare ikke rigtigt nogen mening. Jeg tænker heller ikke det er hende på billederne?

Skrevet
Ubeskriveligt skrev, for 53 minutter siden:

Jeg kan snuse mig frem til det muligvis kunne være Carolina Catwalk der står bag profilen men det giver bare ikke rigtigt nogen mening. Jeg tænker heller ikke det er hende på billederne?

Det er på ingen måde Carolina Catwalk.

Skrevet
  • Author
Seductiongirls skrev, 1 time siden:

Det er på ingen måde Carolina Catwalk.

Nej, det regnede jeg heller ikke med. Annoncen lyder lidt for godt til at være sand og viser sig typisk også at være det. Men tak for svar.

Skrevet

Hvis du søger på billederne på Google, dukker der flere kilder frem. 

Skrevet
Ubeskriveligt skrev, for 6 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/321902

Hun har været på et stykke tid. Nogen der har prøvet og kan fortælle a)om hun er ægte og b) hvad det går ud på? :)

Min vurdering ifølge teksten er at det er en honeytrap.

Ungasiat skrev, for 4 timer siden:

Hvis du søger på billederne på Google, dukker der flere kilder frem. 

Jeg synes kun Google finder billede 1 på annoncelight igen. På billede 2 er der et enkelt hit, men i princippet kan det være den samme der står bag:

https://brugtetrusser.dk/produkt/de-laekreste-fod-billeder-du-vil-se-❤️/

Yandex og Tineye finder ikke noget på dem.

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Min vurdering ifølge teksten er at det er en honeytrap.

Jeg synes kun Google finder billede 1 på annoncelight igen. På billede 2 er der et enkelt hit, men i princippet kan det være den samme der står bag:

https://brugtetrusser.dk/produkt/de-laekreste-fod-billeder-du-vil-se-❤️/

Yandex og Tineye finder ikke noget på dem.

Ja, jeg tror jeg holder mig ude af det brugte trusser salg og finder noget mere virkeligt og tilfredsstillende at bruge min tid på. Tak for hjælpen :)

Skrevet
Lauersen skrev, for 16 timer siden:

På billede 2 fandt jeg to hits på Google udover annoncen på annoncelight. Det var det, jeg mente :).

b2.png

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.