Hop til indhold

Recommended Posts

Hej var søndag hos On igen skifter lidt mellem Tukta og On , svært at vælge mellem så dejlige piger :wink: On er en dejlig pige , gir fantastisk massage som jeg kan li det , sex akten får man ikke bedere , efter 60 min var vi ikke helt færdig så måtte ta 30 min mere , det blev en virkelig god søndag 

Hun tar snart hjem på ferie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener det er d.09 hun rejser hjem og bliver vaccineret, men er så tilbage igen efter små 14 dage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 1 time siden:

Er det et af de synlige thai steder de er, eller er det mere diskret?

Ja men Ca. 6 måneder siden denne tråd var aktiv

 

mandenmedpli skrev, for 10 minutter siden:

og vi blir så glade for et link .....

Det kunne i have brugt den gang hun var der, tråden er fra juli

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes at de ser dejlige ud, og har derfor lige skrevet og spurgt:

hvad koster 1 time fp, hvis man kun vil have 1 af pigerne.

Pris 1.200

Er det ok hvis man kan 2 gange indenfor 1 time ?

Nej tak, tag du bare ander sted

:wacko:

Jow jow - så ved man da det :-)

Fair nok, men havde nok forventet at svaret var enten "så koster det 1.500" eller "Nej, kun 1 udløsning", men jeg må så bare tag ander sted :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 1 minut siden:

Synes at de ser dejlige ud, og har derfor lige skrevet og spurgt:

hvad koster 1 time fp, hvis man kun vil have 1 af pigerne.

Pris 1.200

Er det ok hvis man kan 2 gange indenfor 1 time ?

Nej tak, tag du bare ander sted

:wacko:

Jow jow - så ved man da det :-)

Fair nok, men havde nok forventet at svaret var enten "så koster det 1.500" eller "Nej, kun 1 udløsning", men jeg må så bare tag ander sted :D

 

Gad vide om de har misforstået dit spørgsmål. Synes da at mange af anmeldelserne af stedet siger at pigerne gerne lader en komme flere gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, Lige nu:

Gad vide om de har misforstået dit spørgsmål. Synes da at mange af anmeldelserne af stedet siger at pigerne gerne lader en komme flere gange. 

Tror jeg ikke - jeg skrev både på dansk og engelsk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 6 timer siden:

Tror jeg ikke - jeg skrev både på dansk og engelsk

Det er mama som svarer dig, og hvis hun har lidt travlt med at svare sms, bliver hun nogen gange lidt kort for hovedet, når mobil bipper med mange sms og folk som spørger og spørger om alt muligt

jeg kan med garanti sige at hvis du er sød over for Tukta, så er der ingen problemer med at komme 2 gange. Alt det med at love ydelser, det vil mama ikke svare på, men siger altid at det skal vi snakke med pigen om når vi kommer.

så hende kan du roligt besøge, hun giver en dejlig behandling under et besøg.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Thaimassageentusiasten skrev, for 1 time siden:

Og nej, det ligger ikke specielt diskret, men ifør dig mundble og vinterhue, og du er næsten rejsende incognito :-)

 

Thaimassageentusiasten skrev, for 1 time siden:

men ifør dig mundble og vinterhue, og du er næsten rejsende incognito :-)

Den forstod selv jeg ikke, men hvad er en incognito :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i går og fik en time for 1200 kr. sammen med Lucky. - Desværre forstod ikke godt engelsk og som så mange andre, viste hun ikke hvad ordet "deepthroat" betød, selvom jeg nok vil tro at jeg ikke er den første, der spørg om hun kan sutte dybt, tage den til roden, helt i bund, ned i halsen, man ligger der og de lader som om de ikke forstår, pis med dem, selvfølgelig gør de det. Jeg var forbi tidligere, men hun sagde Jeg ikke havde besøgt hende før, hvilket ikke passede, for hun har været der i 2 mdr. så det måtte være hende. Meget samme måde at være på, så uden tvivl hende. Hun ville nok bare have mulighed for at tjene de penge og blev ikke præsenteret for den anden pige, som sad i sofaen da jeg kom ud derfra. Sådan er det faktisk hver gang. Men desværre kunne ikke sutte den så hun nåede bunden, hvilket heller ikke fremgår i annoncen at stedet/pigerne kan. Så ville heller ikke have at hun blev plasket til eller fik det leveret i hendes mund, hvad de ellers plejer at tilbyde. Derfor er det allerede et problem at betale 1200 efter min mening. Men massage den var da nogenlunde, men langt fra hvad man tidligere har fået, hvor man godt kan mærke, at det bliver gjort ordentligt og med masser af nærvær. Skal så sige at hun score 10/10 da hun slikkede nippels og gav en hånd trold samtidig. Men den fuldendte oplevelse, med at gå fra at slikke nippels til at glide ned over min krop med hendes kyssende læber og kombinere spilleriet med blowjob lykkes desværre ikke, da hun afbrød og fandt vådservietten frem og begyndte at vaske mit svulmende lem. Troede de unge var bedre belært og viste, hvordan man gir den bedste oplevelse til når man betaler 1200 kr.   Må nok ud fra min oplevelse nøjes med at give oplevelsen  5/10 og sige det for ringe. Mener jeg har givet 800 for 45 min med cim.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan jo læse, at det du er mest skuffet over, er at hun ikke går dybt som dit navn antyder du kan lide. Så at besøget så er en skuffelse fordi du vil have noget som de ikke tilbyder, det er lidt urimeligt.

prus på kr. 1200.- for 60 min. Er da heller ikke dyrt, mange tager da kr. 1500.-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...