Hop til indhold
Thomas999

Lille nips på midtfyn

Recommended Posts

Gæst

hun er en flot pige, det må man sige, meget spændstig, synes måske, hun er lige unge nok, men at se de videoer frister sgu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg havde kontakt med hende var hun lige flyttet fra campingvognen i Ringe, til en lejlighed i Årslev. Adressen får man når man bestiller en tid:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte nips og hendes veninde idag tæt på Ringe ("Annabell og Kira" på AL). Er det Kira, der er den mindste nips?

Lad mig bare sige at de virker oprigtigt opsatte på at give en rigtig god oplevelse :-), og det fik jeg også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annabell er også nogen gange på Thy åbenbart

Der har ihvertfald været en annonce for Annabell i Thy på AL

altså med hendes billede...går ud fra at det var hende som annoncerede, og ikke en fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

man kan stadig finde videoer med dem på dkwebcam, og er enig i at Annabell er rimelig sprød, synes den anden måske er blevet lige tynd nok. Men fortæl gerne mere om din oplevelse ANZL :-) Er det diskret og er de til at stole på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kan stadig finde videoer med dem på dkwebcam, og er enig i at Annabell er rimelig sprød, synes den anden måske er blevet lige tynd nok. Men fortæl gerne mere om din oplevelse ANZL :-) Er det diskret og er de til at stole på?

Jeg synes de begge ser hammergodt ud, på hver sin måde, men ja Kira ville ikke tage skade af lidt sul på sidebenene. Hun er ekstremt tynd, men alligevel med de skønneste bryster.

Ang. diskretion vil jeg sige at alene geografien yder super diskretion ;-). Man holder synligt i indkørslen, skal man være opmærksom på, hvis man kender folk på de kanter (det gør jeg ikke).

Pigerne er supersøde og imødekommende. Jeg fik næsten ondt af dem fordi jeg havde bestilt ½ time blow. Det synes jeg sgu er lang tid, men de tog det i "stiv arm". Der var så også en del hånd, men man kan jo for pokker ikke forvente at de sutter kæben af led :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv lige hurtigt DIN adresse her_____________________

så sender jeg tlf nummer på dem i et brev med posten

Der er vist ikke ande at gøre end at holde øje med Annonce Light

Kan man få en adresse eller et tlf. nr. på disse to nipsgenstande

HILSEN ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man få en adresse eller et tlf. nr. på disse to nipsgenstande

HILSEN ARA

Deres annonce fra igår ligger stadig på AL, med et tlf-nummer.

Min erfaring er at det er nemmest med SMS, det er ikke lykkedes mig at ringe.

Så vidt jeg kunne forstå, skal vi måske hen i december før de er "på" igen, men du kunne jo prøve at forhøre dig via sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det både annabell og Kira der er på dkwebcams "teenagenips" eller er det en anden veninde Kira har med på videoerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det både annabell og Kira der er på dkwebcams "teenagenips" eller er det en anden veninde Kira har med på videoerne?

Det ser ud til at være Annabell og Kira i videoerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle, tusind tak for jeres fine andmeldelser og rosende ord :) Vi er glade for at i har haft nogle gode opleverlser og  Vi håber i kommer tilbage til flere.

 

Mvh. Kecia/kira og sofie/annabell/jessica. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...