Hop til indhold
Guest hørsholm1

cillebaben18 knh

Recommended Posts

Der sider sikkert en lang skæget mand med et stort smil på læben som der har modtaget pengene :o

20210706_072210.jpg

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 55 minutter siden:

https://sugardaters.com/da/profile/nERQmE9gWA
snyder med fotos, , sender simpelthen ikke efter man har sendt penge , kors nogle gange keder jeg mig for meget

Hun er sjovt nok også flyttet i løbet af igår, kan jeg se. Dagen igennem igår var hun i Jylland. Nu er hun tilsyneladende i København.

@hørsholm1: Snapchat flyder over af "tøser" som gerne vil sælge dig billeder og videoer. Og gerne vil mødes, bare du lige køber, så hun kan "stole" på dig.

Gør det aldrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hørsholm1
thedanishdude skrev, for 1 time siden:

Hun er sjovt nok også flyttet i løbet af igår, kan jeg se. Dagen igennem igår var hun i Jylland. Nu er hun tilsyneladende i København.

@hørsholm1: Snapchat flyder over af "tøser" som gerne vil sælge dig billeder og videoer. Og gerne vil mødes, bare du lige køber, så hun kan "stole" på dig.

Gør det aldrig.

enig kedede mig bare og hvad f en 100 mand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hørsholm1
lille_peter skrev, for 1 time siden:

Der sider sikkert en lang skæget mand med et stort smil på læben som der har modtaget pengene :o

20210706_072210.jpg

nej, så hende faktisk på snap og videochat , så nope, det er din fordom

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 6.7.2021 at 07:11:

Gør det aldrig.

Enig !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...