slip 1022 Skrevet 5. Juli, 2021 Selv om smittetallene i de pågældende landkredse i NRW har været lave et godt stykke tid, er GT og LR ikke genåbnet. Lidt research fører til http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?2589-Sauna-Club-Golden-Time-Bruggen Fakta: GT er blevet solgt allerede i første halvår 2020. Ny ejer er "S-Factory". Dette fremgår af tyske virksomhedsregistre. Rygter: LR er også til salg (det er samme ejer som solgte GT). Den nye ejer af GT er reelt ejeren af Oceans. Og GT genåbner 1. august (rygte fra tidligere ansat). Hvis jeg ellers skal referere hvad jeg fik ud af de mange nyere indlæg i tråden: Begge klubber har haft rigtig meget personale, i forhold til andre klubber. Det er en af grundene til at det er svært at genåbne; de folk står ikke bare klar og venter, de har fundet noget andet at lave. Mange synes at "lineup" er blevet noget skod i de 2 klubber. (Jeg er ret ligeglad; jeg kommer der for totaloplevelsen). Nogen bemærker at ude-faciliteterne i specielt GT er second to none. Måtte de begge åbne, snart og i gammel, velkendt stil! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg