Hop til indhold
slip

GT & LR - Rygters bureau

Recommended Posts

Selv om smittetallene i de pågældende landkredse i NRW har været lave et godt stykke tid, er GT og LR ikke genåbnet.

Lidt research fører til http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?2589-Sauna-Club-Golden-Time-Bruggen

Fakta: GT er blevet solgt allerede i første halvår 2020. Ny ejer er "S-Factory". Dette fremgår af tyske virksomhedsregistre.

Rygter:
LR er også til salg (det er samme ejer som solgte GT).
Den nye ejer af GT er reelt ejeren af Oceans. Og GT genåbner 1. august (rygte fra tidligere ansat).

Hvis jeg ellers skal referere hvad jeg fik ud af de mange nyere indlæg i tråden:
Begge klubber har haft rigtig meget personale, i forhold til andre klubber. Det er en af grundene til at det er svært at genåbne; de folk står ikke bare klar og venter, de har fundet noget andet at lave.
Mange synes at "lineup" er blevet noget skod i de 2 klubber. (Jeg er ret ligeglad; jeg kommer der for totaloplevelsen).
Nogen bemærker at ude-faciliteterne i specielt GT er second to none.

Måtte de begge åbne, snart og i gammel, velkendt stil!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...