Hop til indhold
Watanabe

Lille blondine, Engesvang - skøn oplevelse

Recommended Posts

Jeg er en mand, der drømmer om kvinder med sorte trekanter, men det er vanvittig svært at finde, så jeg tænkte, at "Lille Blondine" skulle have en chance, når hun nu var i mit område, og det kom der en rigtig dejlig oplevelse ud af:

Det er fuldstændig rigtigt, som andre har sagt, at hun er meget skønnere i virkeligheden end på sine billeder (hvor hun så sandelig også er skøn). Jeg var vildt betaget af hendes krop og måtte bare ligge og kæle med hende i en halv time, mindst, medens jeg nød synet af hendes dejlige kurver. Ikke bare er hendes krop visuelt smuk, men hun har sandelig også ren og silkeblød hud og er dejlig varm. Hendes bryster og det hele er helt naturlige. Jeg er vildt fascineret. Og så taler hun udmærket engelsk og er så sød at snakke med. Helt naturlig og ligetil. Oplevelsen med hende ligger i top-3 af samtlige erotiske oplevelser i mit liv. Jeg havde det lidt anstrengt med at kalde hende "Lille blondine", men hun fortalte, at hun som barn blev kaldt "Blondie" og derfor forelskede sig i navnet "Lille blondine". Det skal hun have lov til. Hun fortalte sit rigtige navn og alder, og hvor hun kommer fra, men af respekt for hende, vil jeg undlade at nævne det. Ikke at det på nogen måde ville skade hende, men det skal hun selv have lov at fortælle. Jeg tippede hende til at være 21, men hun er selvfølgelig lidt ældre og har lidt mere modne former, og det gør hende kun endnu mere attraktiv. Hun fortalte, at de nye billeder på hendes annonce er taget indenfor de sidste tre dage i skovene i nærheden af "Valhalla", lidt nord for Engesvang i Midtjylland, og det tror jeg så bestemt på. Jeg kender området, hun ser ud præcis som på billederne, og alt i annoncen stemmer. "Valhalla" (Christianshøjvej 4, Engesvang) er et pænt og diskret sted, hvor det er mit indtryk, at pigerne har det godt.

Hun ønskede at se mit corona-pas, og det fik hun lov til, og jeg roste hende for det. Hendes sikkerhed er også min sikkerhed. Af samme grund - med modsat fortegn - tør jeg ikke besøge piger, der reklamerer med sex uden kondom.

De allerbedste anbefalinger herfra. Hun kommer til Kruså den 7. juli sammen med sin veninde. Glæd jer dernede.

Redigeret af Watanabe
Glemte afsnit om corona-pas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede ikke jeg kunne blive mere tændt på hende, men så ser jeg hendes nye billeder. Jeg ved hun har tættere på mine egne end tilfældet er nu, så må holde øje og håbe det passer ind næste gang. 

Tak for anmeldelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle som har været forbi fornylig? Har nemlig lagt mærke til at hun stort set har arbejdet hele sommeren. Så kunne være nervøs for hun var kørt lidt træt. Overvejer nemlig at besøge hende i Engesvang

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, den 27.7.2021 at 20:49:

Nogle som har været forbi fornylig? Har nemlig lagt mærke til at hun stort set har arbejdet hele sommeren. Så kunne være nervøs for hun var kørt lidt træt. Overvejer nemlig at besøge hende i Engesvang

Jeg har netop besøgt hende i Holstebro og kan kun sige, at hun er på ingen måder kørt træt.

Det er helt sikkert ikke mit sidste besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har netop besøgt hende i Holstebro og kan kun sige, at hun er på ingen måder kørt træt.

Det er helt sikkert ikke mit sidste besøg hos hende.

Fuldstændig enig, besøgte hende tirsdag i Holstebro. Der kommer flere besøg til hende herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Duni

Hun reklamerer med at give sorte kys - er der nogen, der kan bekræfte at det også reelt er tilfældet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smalhans skrev, for 29 minutter siden:

Nogen der ved om alt er med gummi hos hende? 

Hun annoncerer jo direkte med superfransk så du kan godt få et blow uden for 200,- ekstra.

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal besøge hende i morgen, da hun er i Kruså. Jeg glæder mig efter de gode anmeldelser og set hendes video, skøn pigekrop for en gammel mand..........:P

 

Redigeret af hubby

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 2 minutter siden:

Skal besøge hende i morgen, da hun er i Kruså. Jeg glæder mig efter de gode anmeldelser og set hendes video, skøn pigekrop for en gammel mand..........:P

image.thumb.png.341ae444ba25eda1203880e4923de924.png

Kan kun sige jeg venter på at hun kommer til midt/vestjylland igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Notmee skrev, for 7 timer siden:

Takker.. Så må vi afsted.

Nemlig, håber ikke hun har ændret planer. Men hun skriver last days hun er i Kruså, så mon ikke det kommer til at holde stik 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem efter et besøg hos hende ved Engesvang. Det var mit første besøg hos en glædepige, så jeg har desværre ikke noget at sammenligne med. 
 

Det var en dejlig oplevelse. Hun er som på billederne og er af væremåde sød og imødekommende. Det var desuden meget smertefrit at lave en aftale med hende.

Redigeret af Graphite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...