Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er netop kommer hjem fra et besøg, hos en ny pige i byen Small Christine, tror ikke hun har været her før.

Aftalen kom let i hus over sms, mødte op og blev hurtigt lukket ind, jeg har ikke før været her, en opgang tæt på lindevang station, men husker at der har været en del piger der, gennem tiden. 

Lettere forpustet kom jeg op og her blev døren også hurtigt lukket op. Her stod hun, en i mine øjne lækker ung pige - det er 100% hende på billederne og som hun skriver i profilen alt hvad du ser er hende, alder passer nok meget godt (vi ved hvor svært det er at gætte en piges alder) men jeg er overbevist om at det passer. 

Nem at snakke med, snakker godt engelsk, men glemte at spørge hende om, hvorlænge hun var her. 

Rummet var pænt og der lugtede ikke af røg, selvom hun ryger. 

Jeg har en svaghed for små bryster og har super dejlige små bryster, en dejlig mås og en super mis. 

Jeg fik et virkelig godt BJ uden og fik slikket til den store guldmedalje, hold nu kæft hun er god. 

Resten af akten gik med flere forskellige stillinger og der er god lyd på hende og tilsidst skød jeg den af i doggy. 

Stedet 10/10

Pigen 10/10

Sex 10/10

Jeg kommer snart, meget snart igen;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 5 timer siden:

Tilkøbte du ekstra eller valgte du basispakken til 1000?

Jeg købte ikke ekstra, selvom hun spurte om jeg ikke kunne lide hendes ekstra - men jeg ville lige se og prøve først - så jeg købte bare 30 min til en 700 seddel:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

God oplevelse og kan klart tilslutte mig de gode anbefalinger i tråden. Det er pigen på billederne, alderen passer og hun ser bedre ud når man møder hende. 

Fantastisk blowjob 9/10 (perfekt 10 hvis hun kunne gå dybere) 

forførende blik i øjnene.

Eneste minus, som samtidig også er et plus, er at hun virkelig er lille og stram. Føles fantastisk men hvis din størrelse er omkring gennemsnittet eller derover når du bunden ½vejs inde.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor i alverden virker linksene ikke længere. Man ender kun på forsiden og ikke på selve annoncen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dxx skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor i alverden virker linksene ikke længere. Man ender kun på forsiden og ikke på selve annoncen. 

Fordi den gamle annonce er slettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Streetxxx skrev, den 4/8/2021 at 13:26:

God oplevelse og kan klart tilslutte mig de gode anbefalinger i tråden. Det er pigen på billederne, alderen passer og hun ser bedre ud når man møder hende. 

Fantastisk blowjob 9/10 (perfekt 10 hvis hun kunne gå dybere) 

forførende blik i øjnene.

Eneste minus, som samtidig også er et plus, er at hun virkelig er lille og stram. Føles fantastisk men hvis din størrelse er omkring gennemsnittet eller derover når du bunden ½vejs inde.  

Havde fuldstændig samme oplevelse her i formidag, lækker, sød og med god indlevelse, eneste minus er at hun er så lille og stram for neden, når man har en pik over gennemsnittet. Fungerede bedst da hun red mig, der fik den ikke for lidt med støn og kys på min mund og hals, perfekt kemi med hende, frækt blow med spyt og øjenkontakt og liderligt blik i hendes øjne, en yngre og bedre udgave af Nina i mine øjne ! Kommer 100 procent igen, vildt at man kan få sådan en oplevelse for sølle 500 kr . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone

Altså - nok er hun ikke så høj, men på en del af billederne ser det ud til at hun har ret meget mave. På enkelte andre billeder står hun ret skarpt. 
Hvad kan man forvente?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 40 minutter siden:

Altså - nok er hun ikke så høj, men på en del af billederne ser det ud til at hun har ret meget mave. På enkelte andre billeder står hun ret skarpt. 
Hvad kan man forvente?

Hun er helt som hun skal være :wub: dvs ingen mave

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Like a Stone skrev, for 41 minutter siden:

Hvad kan man forvente?

Hun har ingen mave overhovdet, hun er perfekt ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er kommet tilbage fra et besøg hos hende.

WAAAAOOOOOOOWWW!!!

Har aldrig set en pige smile så meget til mig. Hun kiggede på mig med de mest forelskede/liderlige øjne. Selv når jeg stod med ryggen til hende kunne jeg mærke hun stirrede. Jeg vil tror hvis man tilkøber kys vil det blive en fantastisk GFE. Hun virkede meget opsat på at have god sex og stønnede virkelighedstro. Og så tog hun pikken direkte i munden, uden at bruge vådservietter først. De fleste pige har det med som standard at bruge vådserviet lige meget om man lige har vasket den eller ej. Jeg have altså lige vasket mig og går ud fra at hun havde lagt mærke til det.

Jeg går ud fra at alt dette er et professionelt setup fra hendes side, hvilket må siges at tage kegler. Hun kunne sagtens tage mere for den oplevelse.

Hun er dejlig lille, men hende bagdel er dog ikke helt perfekt i mine øjne. En lille smule for stor og lidt grim når hun står klar til doggy. Men det er en smagsag.

Lød til at hun tager hjem i dag, så skynd jer. Ellers kommer hun først tilbage om nogle måneder (eller når hun mangler penge:P)

Del dette indlæg

Link til indlæg
thebrownone skrev, for 11 timer siden:

Linket henviser til en anden nu. Underligt

det gik hurtigt

Wasted Youth skrev, for 7 timer siden:

Christine var her kun i tre dage i denne omgang. Må håbe hun snart kommer igen

Ja, vi må holder øjnene åbne. Jeg nåede ikke at besøge hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...