Hop til indhold
masterkll

Thilde - Bording - privat-diskret

Recommended Posts

Fik lavet en aftale ved Thilde her til aften. Ankommer til Bording, nemt at finde stedet, der bliver lukket op, en super lækker pige åbner, lækkert og frækt tøj, ikke for meget, helt perfekt, bliver budt velkommen med et stort smil. Vi småsnakker lidt, dejlig nem at snakke med og man glemmer alle bekymringer, vi starter med lidt stående røre/nusse/kys/ super GFE, får mig til at glemme tid og sted. Får hende sat på sengen, hun går igang, intet haster, super skønt, der bliver rørt godt før hun går igang, får et 20-25 minutter blow hvor jeg er i forskellige stillinger, leger lidt med hende imens. Thilde har en af de lækreste kroppe jeg har rørt ved LÆNGE, frække ungpige bryster, og hun sutter dejligt, kunne godt tænke mig det lidt dybere, men det er jo en smags sag. Sexen super GFE. jeg kan lide det lidt hårdere og bestemme lidt mere. Men er det kæreste sex man er ude efter er hun perfekt.

Stedet, pigens udstråling, renlighed, indtryk 10/10

Superfransk 8/10 - jeg kan lide det lidt dybere.

Sex 9/10 - når hun ligger i missionær med sine ben helt over sit hoved så jeg rigtig kan komme i bund, helt perfekt. Doggystyle - fin nok bagfra, kan godt lide helt svajet ryg med røven i vejret og hoved i sengen. Men super GFE oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hip hip hurra nu er der anmeddelser af den samme pige 4 steder kan det ikke lade sig gøre at skrive dem i samme tråd :?: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hip hip hurra nu er der anmeddelser af den samme pige 4 steder kan det ikke lade sig gøre at skrive dem i samme tråd :?::mrgreen:

Nu er Masterkill jo helt ny. Det tager lidt tid at finde rundt i forum.

Bare bla. du og jeg, som gamle brugere foregår med et godt ekselpel, og placerer vore anmeldelser ( når vi laver nogen) i fortløbende tråde, går det nok. :D

Dejlig anmeldelse forresten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...