Hop til indhold
Guest hørsholm1

sheilae, 23 kbh

Recommended Posts

Guest hørsholm1

https://sugardaters.com/da/profile/nQzw7-reoB
underlig profil, hun skriver til mig, uopfordret, og jeg svarer. Det læser hun men svarer ikke 
Nogle med andre oplevelser, hun åbner heller ikke for fotos
tror hun måske er en der vil fange dig hvis du er inaktiv , det var jeg, altså uden abonement i et par uger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en klassisk sugardaters taktik, den har de brugt i mange år nu. Vupti så har du betalt for minimum 4 uger..
 

Tænk over det. Da der er mange gange flere sugardaddies på sugardaters end der er lækre sugarbabes så vælter det ind med 25-100 breve fra liderlige gamle mænd til de unge smukke piger dagligt. Så medmindre du ligner Brad Pitt, hvorfor skulle hun så ulejlige sig med at skrive uopfordret til dig, når hun bare kan sige ja til et af de mange tilbud? Og hvis du ligner Brad Pitt hvorfor er du så på sugardaters? Gå da på Tinder og knep nogle lækre piger gratis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
TopDaddy skrev, for 12 timer siden:

Det er en klassisk sugardaters taktik, den har de brugt i mange år nu. Vupti så har du betalt for minimum 4 uger..
 

Tænk over det. Da der er mange gange flere sugardaddies på sugardaters end der er lækre sugarbabes så vælter det ind med 25-100 breve fra liderlige gamle mænd til de unge smukke piger dagligt. Så medmindre du ligner Brad Pitt, hvorfor skulle hun så ulejlige sig med at skrive uopfordret til dig, når hun bare kan sige ja til et af de mange tilbud? Og hvis du ligner Brad Pitt hvorfor er du så på sugardaters? Gå da på Tinder og knep nogle lækre piger gratis.

jeg ligner en kendt skuespiller, JOhn Clease ) hmm ) Tinder nope

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, den 10.7.2021 at 07:24:

jeg ligner en kendt skuespiller, JOhn Clease ) hmm ) Tinder nope

Godt for dig, håber jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
TopDaddy skrev, den 12.7.2021 at 18:57:

Godt for dig, håber jeg.

tjaooh hvis man kender john cleese er man gammel og ikke godt at nævne skuespillere som er ældre end daten kan huske ))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...