Hop til indhold

sheilae, 23 kbh

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/da/profile/nQzw7-reoB
underlig profil, hun skriver til mig, uopfordret, og jeg svarer. Det læser hun men svarer ikke 
Nogle med andre oplevelser, hun åbner heller ikke for fotos
tror hun måske er en der vil fange dig hvis du er inaktiv , det var jeg, altså uden abonement i et par uger

Skrevet

Det er en klassisk sugardaters taktik, den har de brugt i mange år nu. Vupti så har du betalt for minimum 4 uger..

Tænk over det. Da der er mange gange flere sugardaddies på sugardaters end der er lækre sugarbabes så vælter det ind med 25-100 breve fra liderlige gamle mænd til de unge smukke piger dagligt. Så medmindre du ligner Brad Pitt, hvorfor skulle hun så ulejlige sig med at skrive uopfordret til dig, når hun bare kan sige ja til et af de mange tilbud? Og hvis du ligner Brad Pitt hvorfor er du så på sugardaters? Gå da på Tinder og knep nogle lækre piger gratis.

Skrevet
TopDaddy skrev, for 12 timer siden:

Det er en klassisk sugardaters taktik, den har de brugt i mange år nu. Vupti så har du betalt for minimum 4 uger..

Tænk over det. Da der er mange gange flere sugardaddies på sugardaters end der er lækre sugarbabes så vælter det ind med 25-100 breve fra liderlige gamle mænd til de unge smukke piger dagligt. Så medmindre du ligner Brad Pitt, hvorfor skulle hun så ulejlige sig med at skrive uopfordret til dig, når hun bare kan sige ja til et af de mange tilbud? Og hvis du ligner Brad Pitt hvorfor er du så på sugardaters? Gå da på Tinder og knep nogle lækre piger gratis.

jeg ligner en kendt skuespiller, JOhn Clease ) hmm ) Tinder nope

Skrevet
hørsholm1 skrev, den 10.7.2021 at 07:24:

jeg ligner en kendt skuespiller, JOhn Clease ) hmm ) Tinder nope

Godt for dig, håber jeg.

Skrevet
TopDaddy skrev, den 12.7.2021 at 18:57:

Godt for dig, håber jeg.

tjaooh hvis man kender john cleese er man gammel og ikke godt at nævne skuespillere som er ældre end daten kan huske ))

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.