Hop til indhold
collector

Ærenprisvej Odense

Recommended Posts

Har aflagt to besøg hos de polske piger på Ærenprisvej i Odense indenfor de sidste par uger.

http://massage.side6.dk/polskepiger

Ingen af de nuværende billeder på nettet passer umiddelbart med de piger jeg mødte.

Jeg har ville prøve stedet i længere tid, men det er pigerne selv som svarer telefonen, og de er generelt meget svære at tale med på engelsk. Har prøvet at ringe et par gange, hvor røret er blevet smækket på efter at jeg havde gentaget et spørgsmål, hvor jeg ikke forstod det meget gebrokne svar.

Til sidst besluttede jeg at tage chancen og bare møde op på stedet. Første gang mødte jeg en brunette, som jeg vil skyde til midt i tyverne. En rigtig nydelig pige med en god krop og et dejligt smil. Hendes navn fik jeg desværre ikke ikke fat i. Hun var lige ankommet, og vidste ikke helt, om hun var parat til at tage mod gæster endnu, men efter lidt snak fik jeg hende overtalt til en halv time med super og megafransk. Efter betaling gik hun ud og blev vasket og klædt om til leg. Hun kom tilbage efter en 6-7 minutter hvorefter vi gik igang. Hun var rigtig meget på og opfordrede mig til at kysse hende, selvom det ikke var noget vi havde aftalt på forhånd. Det hele sluttede med det aftalte megefransk, og hun tog hele ladningen og gav den endda et par ekstra slik efter at hun havde spyttet den første mundfuld ud. Det hele foregik i en glad og positiv atmosfære, og det hjalp også at hun var god til engelsk og meget let at tale med. Vi var vel knap sammen i 30 minutter inden jeg var ude af huset igen, men henset til den i øvrigt rigtig gode behandling betød det ikke noget. Men mere om det med tiden nedenfor.

Opmuntret af det første besøg tog jeg hen til Ærenprisvej igen en uge senere, i håb om at møde den samme pige. Jeg blev modtaget af to blondiner, som jeg vil skyde til i starten af tyverne. De præsenterede sig som Cora og Ala, og fortalte at den anden pige desværre allerede var rejst igen. Rigtig ærgerligt, men de to var også smilende og så egentlig ret godt ud, så jeg besluttede mig igen for en halv time med super og megafransk med hende som kaldte sig Cora. Igen ventede jeg mens hun gik ud og vaskede sig og klædte om. Denne gang ventede jeg næsten 10 minutter, hvilket fik mig til at kigge på uret et par gange. Da hun kom tilbage og lagde sit håndklæde fra sig, kunne jeg konstatere, at udover et pænt ansigt så havde hun også en god fast krop med små struttende bryster. Men smilet fra velkomsten var væk, og jeg blev bedt om at ligge mig på sengen, og derefter gik det bare ned ad bakke.

Hun begyndte med en blanding af lidt superfransk og meget hårdhændet svensk, og jeg fik hurtigt en fornemmelse af, at hun bogstaveligt prøvede at malke mig til udløsning så hurtigt som muligt. Desværre havde hendes hårdhændede håndarbejde ikke den ønskede effekt, og efter et stykke tid spurgte jeg om ikke hun ville prøve dansk, for det andet var mildest talt ikke nogen fornøjelse. Det blev til en gang missionær og bagfra, men da jeg ville skifte stilling igen, skubbede hun mig ned på ryggen, rev kondomet af og begyndte at malke igen med et par sut indimellem. Efter et par minutter mere, hvor hendes hånd var ved at tage gejsten fra mig, springer hun pludseligt op og løber ud af værelset uden at sige et ord.

Jeg bliver liggende og går ud fra, at hun kommer tilbage til mig, men istedet kommer den anden pige stormende ind i rummet og begynder på en blanding af tysk og engelsk at forklare mig, at tiden er gået. Jeg kigger på mit ur og konstaterer, at jeg har været sammen med pigen i lige godt 18 minutter fra hun kom ind igen efter bad. Jeg prøver at forklare den anden pige, at tiden umuligt kan være gået, men hun er helt urokkelig og vifter bare med en mobiltelefon med et ur, som om det skulle være et bevis på hendes påstand. Jeg giver op og tager tøj på, og da jeg kommer ud i entreen står Cora der, hvorefter jeg ikke kan dy mig for at give hende en sur kommentar, og spørge om hun virkelig mener det seriøst. Det får veninden til at råbe ind i et tilstødende lokale, hvorefter en ældre mandsperson, formentlig polak, kommer frem og gestikulerer til at jeg skal forlade huset. Da det ikke giver nogen mening at skændes med dem, fortrækker jeg fra stedet uden yderligere.

Konklusionen må være, at stedet er det rene lotteri at besøge. Man kan være heldig med pigerne, og man kan også risikere i den grad at blive hustlet. Det er rigtig ærgerligt, for den første pige ville jeg til enhver tid gerne møde igen, men jeg holder mig i hvert fald væk fra det sted fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...