Pherros 38 Skrevet 4. Juli, 2021 En hurtig anmeldelse af Ani En ualmindelig sød kvinde der virkelig kan få en til at slappe af og selv om hendes engelsk er yderst begrænset formår hun at give en fantastisk gfe oplevelse. Det er kvinden på billederne, og jeg er kæmpe fan af hendes superfransk. Stedet er lidt for offentlig, værelset er lidt lille, men badet er godt, selv for en mand med lidt flere kg om maven. stedet 6/10 kunne være mere diskret, bedre holdt og knap så varmt. kvinden 9/10 silicone trækker ned efter min smag men helt klart en af de sødeste glædespiger jeg har været ved. Akten 9/10 Helt i top, jeg er sikker på jeg har prøvet bedre, jeg ved bare ikke hvor. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen. https://annoncelight.dk/showad/322016 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 4. Juli, 2021 Pherros skrev, for 8 timer siden: En hurtig anmeldelse af Ani En ualmindelig sød kvinde der virkelig kan få en til at slappe af og selv om hendes engelsk er yderst begrænset formår hun at give en fantastisk gfe oplevelse. Det er kvinden på billederne, og jeg er kæmpe fan af hendes superfransk. Stedet er lidt for offentlig, værelset er lidt lille, men badet er godt, selv for en mand med lidt flere kg om maven. stedet 6/10 kunne være mere diskret, bedre holdt og knap så varmt. kvinden 9/10 silicone trækker ned efter min smag men helt klart en af de sødeste glædespiger jeg har været ved. Akten 9/10 Helt i top, jeg er sikker på jeg har prøvet bedre, jeg ved bare ikke hvor. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen. https://annoncelight.dk/showad/322016 Beddingen er da noget af det nye havnebyggeri, hvordan er det ikke diskret og ikke velholdt? Jeg har været der tidligere, og det var da ok. Kan også se, at en del GP'er holder til der, i øjeblikket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 5. Juli, 2021 (edited) kingdane68 skrev, for 16 timer siden: Beddingen er da noget af det nye havnebyggeri, hvordan er det ikke diskret og ikke velholdt? Jeg har været der tidligere, og det var da ok. Kan også se, at en del GP'er holder til der, i øjeblikket. Jeg er også lidt uforstående. Hvis stedet er 6/10 har jeg altså, også fornyelig, besøgt steder i Aalborg der må være -03/10, og der kunne stadig knaldes på dem. Super godt badeværelse, begge "soverum" er i OK kvalitet, det ene godt nok lidt større end det andet. Smal korridor, men at man skulle komme til at røre damen når man passerer hinanden ... me like ! Ikke diskret ? ... der kommer kun naboer forbi døren, og man er ikke stillet til frit skue på åbne trappe- og svalegange osv., som man ofte er i nyt byggeri. Redigeret 5. Juli, 2021 af autobahn 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pherros 38 Skrevet 5. Juli, 2021 (edited) Med kingdane68 skrev, for 16 timer siden: Beddingen er da noget af det nye havnebyggeri, hvordan er det ikke diskret og ikke velholdt? Jeg har været der tidligere, og det var da ok. Kan også se, at en del GP'er holder til der, i øjeblikket. Sådan som sommeren er nu er der rigtig mange folk der nyder Solen fra deres altaner hvilket gør at man er en smule udstillet. Bygningen er i fin stand, men jeg ville ønske værelset var mere rent. jeg kan kun sige det var min oplevelse, som i sidste ende var rigtig god, men jeg er sikker på at i andre selv kan danne jer et indtryk:) Redigeret 5. Juli, 2021 af Pherros 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 5. Juli, 2021 autobahn skrev, for 2 timer siden: Jeg er også lidt uforstående. Hvis stedet er 6/10 har jeg altså, også fornyelig, besøgt steder i Aalborg der må være -03/10, og der kunne stadig knaldes på dem. Super godt badeværelse, begge "soverum" er i OK kvalitet, det ene godt nok lidt større end det andet. Smal korridor, men at man skulle komme til at røre damen når man passerer hinanden ... me like ! Ikke diskret ? ... der kommer kun naboer forbi døren, og man er ikke stillet til frit skue på åbne trappe- og svalegange osv., som man ofte er i nyt byggeri. Har du besøgt damen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 5. Juli, 2021 Har svært ved at motivere mig, når jeg ser den meget lange liste af ekstraydelser. Det er min erfaring, at piger som gør enhver lille ydelse op i penge, typisk har mere blik for forretningen end for at give en god ydelse. Jeg har ikke besøgt "milfen" men kunne lokkes ved flere meget positive anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 5. Juli, 2021 Liverpool skrev, for 1 time siden: Har du besøgt damen Nej, men jeg kender stedet ret godt fra andre besøg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg