Hop til indhold
Farmerknægten

house of pleasure skallebølle 144 vissenbjerg

Recommended Posts

hej folkens der ude, jeg tog turen der ud torsdag aften efter at have været inde og se på gadepigerne i odense og da jeg enlig syntes de ikke er pengene vær kørte jeg til Vissenbjerg.

stedet ligger ikke så frygtelig diskret men man kan holde 30 meter der fra på en lille plads ved rundkørslen.

jeg kom der hen og blev taget imod af en pæn blondine i frækt undertøj og med gode bryster, godt nok silikone med det går and.

hun viste mig ind i et lille vente værelse og så prislisten og jeg tog 20 min til 800. jeg bliv vist ind i et stort fint værelse med seng og kunne smide tøjet, fik lige lov til at låne et toilet, men tror ikke det er så tit det bliver lånt ud til gæster.

jeg kom ind og ligge i sengen og hun kom og klædte sig af for mig og tog sig god tid, der efter komme hun stille og roligt op og begyndte at kysse min krop over det hele og nussede mig i mens hun gik igang med lidt svensk som jo altid er skønt, når det er af en dejlig kvinde hånd. efter et stykke tid tog hun et gummi og satte på spidsen og rullede det på banditten, og så gik hun igang med fransk og det tror jeg næsten hun brugte 10 min på, og hun var grundig over det hele, der efter satte hun sig op og begyndte at ride godt stille og roligt, og det var godt, tro mig hun er halv stram. og efter lidt forskellige stillinger som hun opfordrede til sluttede vi af med doggy og så kunne jeg ikke mere, med der var også gået over en halv time med sex og nussen.

håber i kan bruge det,

pigen 6 ud af sex, hun tog sig rigtig god tid til mig men talte kun engelsk.

huset 5 ud af sex, enlig ok sted syntes jeg, kommer gerne igen.

god fornøjelse der ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej folkens der ude, jeg tog turen der ud torsdag aften efter at have været inde og se på gadepigerne i odense og da jeg enlig syntes de ikke er pengene vær kørte jeg til Vissenbjerg.

stedet ligger ikke så frygtelig diskret men man kan holde 30 meter der fra på en lille plads ved rundkørslen.

jeg kom der hen og blev taget imod af en pæn blondine i frækt undertøj og med gode bryster, godt nok silikone med det går and.

hun viste mig ind i et lille vente værelse og så prislisten og jeg tog 20 min til 800. jeg bliv vist ind i et stort fint værelse med seng og kunne smide tøjet, fik lige lov til at låne et toilet, men tror ikke det er så tit det bliver lånt ud til gæster.

jeg kom ind og ligge i sengen og hun kom og klædte sig af for mig og tog sig god tid, der efter komme hun stille og roligt op og begyndte at kysse min krop over det hele og nussede mig i mens hun gik igang med lidt svensk som jo altid er skønt, når det er af en dejlig kvinde hånd. efter et stykke tid tog hun et gummi og satte på spidsen og rullede det på banditten, og så gik hun igang med fransk og det tror jeg næsten hun brugte 10 min på, og hun var grundig over det hele, der efter satte hun sig op og begyndte at ride godt stille og roligt, og det var godt, tro mig hun er halv stram. og efter lidt forskellige stillinger som hun opfordrede til sluttede vi af med doggy og så kunne jeg ikke mere, med der var også gået over en halv time med sex og nussen.

håber i kan bruge det,

pigen 6 ud af sex, hun tog sig rigtig god tid til mig men talte kun engelsk.

huset 5 ud af sex, enlig ok sted syntes jeg, kommer gerne igen.

god fornøjelse der ude.

Hej farmer

Det lyder ikke så dårligt det du beskriver der, passer billeder af pigen som på nettet?

http://massage.side6.dk/hotblondine

Så du hva hun ellers tilbød, så som græsk til hende eller ham? Håber jeg hører fra dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ja syntes enlig billederne passer rimeligt. Nej kiggede ikke så meget efter hvad der eller var men der var da en hel A4 side så tror næsten der er frit valg på alle hylder.

God fornøjelse

Syntes det var en god oplevelse. Stod ikke med den føgelse bagefter at man lige så godt kunne have smidt pengene ud af vinduet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må vist være øjnene der ser.

Har været der, og den pige på billederne, er absolut ikke hende man møder

http://www.teeny-babes.com/galleries/20 ... ng-naked-/

http://www.frankiebank.com/michelle/onf ... ID=1733649

http://www.frankiebank.com/michelle/wea ... ID=1733649

Hende man møder, er mindst 10 år ældre og er ganske vist blond, men så kan jeg heller ikke finde meget lighed.

Hun har før annonceret som "Milana" med samme billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...