Hop til indhold
Jernsvinet

Så kan Putin få den lige i bollerne

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Ukraines hær vil nu tage et nyt og meget effekttivt våben i brug mod de fremtrængende russere:

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/udland/kvinder-med-højhælede-sko-i-ukraines-hær-vækker-furore/ar-AALJfVo?ocid=ACERDHP17&li=BBr5MK0

Kære Jernsvinet

- nu kigger jeg sådan set ikke så meget på de højhælede sko; men meget mere på dette skønne geled fyldt med dejlige kvinder.

Et dejligt billede - dejlige kvinder. STRAMT tøj så alt kan fantaseres og nydes

Prøv lige at se alle disse dejlige pigeben - dejlige pigelår - dejlige barme i alle størrelser - små frække topmaver som kun kvinder har - kort hår - langt hår i løs hestehale dejlige pigearme - dejlige pigefingre - dejlige kvindekroppe  - gæve piger med kasket - billede desværre i sort/hvid så jeg kan ikke se om de også har rød læbestift.

Et geled fyldt op med østrogen, og østrogen går lige i mine øjne og videre rundt i kroppen.

Kvinder er dejlige - det feminine univers

Jeg holder meget af kvinder<3

Mange hilsner

Nye tider

- - og hvem kigger jeg så selv mest på ?? - - -  fra højre : nr 1 og dernæst nr 3

(Ved i for øvrigt at "one of five women is out numbered" i Ukraine. I Thailand er det endnu være der er "one of four women out numbered. Det betyder ganske enkelt et umenneskeligt hårdt kvindeliv når der er underskud af mænd. Det samme fænomen i Tyskland efter krigen der manglede 5 mill. mænd i Rusland var 13 mill mænd)

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel ligesom med vores garde. De har heller ikke bjørneskindshuer på i krig. Sååh ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...