Jernsvinet 14133 Skrevet 4. Juli, 2021 Ukraines hær vil nu tage et nyt og meget effekttivt våben i brug mod de fremtrængende russere: https://www.msn.com/da-dk/nyheder/udland/kvinder-med-højhælede-sko-i-ukraines-hær-vækker-furore/ar-AALJfVo?ocid=ACERDHP17&li=BBr5MK0 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 4. Juli, 2021 (edited) Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Ukraines hær vil nu tage et nyt og meget effekttivt våben i brug mod de fremtrængende russere: https://www.msn.com/da-dk/nyheder/udland/kvinder-med-højhælede-sko-i-ukraines-hær-vækker-furore/ar-AALJfVo?ocid=ACERDHP17&li=BBr5MK0 Kære Jernsvinet - nu kigger jeg sådan set ikke så meget på de højhælede sko; men meget mere på dette skønne geled fyldt med dejlige kvinder. Et dejligt billede - dejlige kvinder. STRAMT tøj så alt kan fantaseres og nydes Prøv lige at se alle disse dejlige pigeben - dejlige pigelår - dejlige barme i alle størrelser - små frække topmaver som kun kvinder har - kort hår - langt hår i løs hestehale dejlige pigearme - dejlige pigefingre - dejlige kvindekroppe - gæve piger med kasket - billede desværre i sort/hvid så jeg kan ikke se om de også har rød læbestift. Et geled fyldt op med østrogen, og østrogen går lige i mine øjne og videre rundt i kroppen. Kvinder er dejlige - det feminine univers Jeg holder meget af kvinder Mange hilsner Nye tider - - og hvem kigger jeg så selv mest på ?? - - - fra højre : nr 1 og dernæst nr 3 (Ved i for øvrigt at "one of five women is out numbered" i Ukraine. I Thailand er det endnu være der er "one of four women out numbered. Det betyder ganske enkelt et umenneskeligt hårdt kvindeliv når der er underskud af mænd. Det samme fænomen i Tyskland efter krigen der manglede 5 mill. mænd i Rusland var 13 mill mænd) Redigeret 4. Juli, 2021 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 4. Juli, 2021 Nye tider skrev, for 2 timer siden: og hvem kigger jeg så selv mest på ?? - - - fra højre : nr 1 og dernæst nr 3 Nummer 2 og nummer 8.. Der nogle former.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 4. Juli, 2021 Nogen gange er det bare ok at gøre hvad der bliver sagt.. især hvis en af de kvinder kommer forbi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 4. Juli, 2021 eye2eye2 skrev, 1 time siden: Nogen gange er det bare ok at gøre hvad der bliver sagt.. især hvis en af de kvinder kommer forbi Du ved hun er ond i sulet hvis hun har gået en march i dem der.. Stay out of trouble.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 4. Juli, 2021 Det er vel ligesom med vores garde. De har heller ikke bjørneskindshuer på i krig. Sååh .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg