Hop til indhold
Gæst

De positive sider som glædespige

Recommended Posts

..... det synes jeg er en naturlig ting overfor en pige man har været i den mest intime sammenhæng med. Det har jo stort set altid været godt og dejligt hvorfor så ikke fortælle hende det ?
Jeg er helt enig med Spunsstokken. Det koster jo intet at vise pigen denne opmærksomhed efter et besøg, man har nydt. Det viser jo også, at man står ved sin oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

X du har helt ret. Og vi piger er jo ikke anderledes end andre. Ros, lidt charme og en venlig tanke kommer man altid langt med. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De piger jeg har besøgt sender jeg gerne en SMS eller en kort mail med 'tak for sidst' - hvis de har vist tlf.nr. eller mail.adr. - og gerne en kort fremhævelse af hvad jeg fandt særligt godt ved oplevelsen - uden at gå i detaljer, det synes jeg er en naturlig ting overfor en pige man har været i den mest intime sammenhæng med. Det har jo stort set altid været godt og dejligt hvorfor så ikke fortælle hende det ?

Jeg vil så også sige at hvis ikke pigen kvitterer med en "ILM", en "du er velkommen igen" eller bare en smiley - ja, så tænker jeg at har jeg været ligeså ligegyldig for hende som gennemsnitskunden er for kassedamen i dagligvareforretningen, og så skal hun ikke forvente at se mig igen.

Jeg er helt enig i dine betragtninger ovenfor. Jeg formoder at din 'ILM' ikke har nogen engelsk baggrund men er opfundet af dig til lejligheden og betyder 'I Lige Måde' :?:

Og jeg er så enig med dig i, at det ikke er specielt spændende at sende en mail/sms med et 'Tak for sidst' og så resultatet er larmende tavshed. Måske er det et signal om at holde sig væk i fremtiden. Det ved jeg jo heller ikke.

Men det er helt sikkert ikke noget, der kan bruges som en positiv tilkendegivelse uanset grunden.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nu at vende tilbage til trådstarters intentioner, er incitament nr. 1 for de dygtige og vedholdende piger så ikke stadig muligheden for at tjene endda rigtigt gode penge?

Og en større del af disse vel skattefrit, da jeg ikke går ud fra, at ret mange af kunderne forlanger en dateret og kvitteret faktura? ;)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo da. Muligheden for at tjene penge er da helt klart en positiv del af jobbet. Det var den indlysende og knap så romantiske del, som jeg ikke så nogen grund til at nævne. :)

Resten du kommer ind på... Privatøkonomi, skattebetaling og indtjening er en privat sag, så det mener jeg, at vi piger skal holde os for gode til at svare på et sted som her. :)

Jeg tror, at det er de samme ting, som vi piger finder positivt ved vores job. Frihed, selvstændighed og alsidighed. Det at man gør en positiv forskel for andre mennesker. Komplimenterne og de små betænksomme gaver. De spændende, sjove og lærerige oplevelser og søde gæster. Det sociale med kollegaerne, Yatzy og det tabufrie baglokale. Og så tjener man oven i købet penge samtidig. :) :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og en større del af disse vel skattefrit, da jeg ikke går ud fra, at ret mange af kunderne forlanger en dateret og kvitteret faktura? ;)

Fordi en kunde ikke ønsker faktura/bon er indtægten da ikke skattefri. Hvor denne mistænkelig gørelse?

Mange selvstændige oplever at kunden ikke gider vente på bon/faktura, men vi laver den da alligevel. Skat har så mange muligheder for kontrol, at det ikke er værd at løbe risikoen. Der skal være et rimeligt forhold mellem indtægter og udgifter, ellers kommer du i overvågnings programmet.

Det er så også en positiv side af jobbet som glædespige - man bidrager til samfunds økonomien!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var bestemt ikke for at være fordømmende!

Var det dog bare således, at nogle velmenende, søde piger/kvinder ville leje MIN spæde drengekrop mod et mindre vederlag, stillede jeg skam gerne op!

Også uanset, om de forlangte at få det sort... ;)

Og pengene cirkulerer jo videre i samfundsøkonomien under alle omstændigheder, ja. :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var bestemt ikke for at være fordømmende!

Var det dog bare således, at nogle velmenende, søde piger/kvinder ville leje MIN spæde drengekrop mod et mindre vederlag, stillede jeg skam gerne op!

Også uanset, om de forlangte at få det sort... ;)

Og pengene cirkulerer jo videre i samfundsøkonomien under alle omstændigheder, ja. :)

Vh. Sidespringeren

Pengene cirkulerer ikke videre på korrekt vis. MEN for ikke at afspore tråden vil jeg bede dig oprette ny tråd såfremt du ønsker at forfølge emnet sort økonomi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Var det dog bare således, at nogle velmenende, søde piger/kvinder ville leje MIN spæde drengekrop mod et mindre vederlag, stillede jeg skam gerne op!
Har du da puslet med tanken om at blive gigolo?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så byder jeg ind med lidt Ludo :lol::lol::lol:

Må jeg byde ind med et spil gangbang :lol::D:lol:

Tja, de gode sider er at pigerne får masser af sex og får oven i købet penge for det.

Penge må i 90% eller måske endda 99% være motivationsfaktoren.

Jeg kender piger, som har oparbejdet en stor gæld af private årsager og et job som prostitueret kan skaffe dem penge relativ hurtigt til at nedbringe gælden.

Kunsten er at spare op og være fornuftige med forbruget, der er piger som tjener meget men ender med at snolde pengene op. Og når pigerne har den indtægt og de er vant til indtægten er det svært at holde op som prostitueret og tage et alm. job. På sigt kan jobbet og indtægten binde pigerne og friheden til at skifte til noget andet er svært, jeg tror da at alle piger har en drøm om at lave noget andet når de har penge nok.... men hvornår er nok ???

Jeg har også møde fornuftige piger, jeg mødte fornylig en glædespige som jeg tidligere var sammen med, hun er nu bartender og oprydder, hun har tjent nok penge som pro. og tager nu et lavlønnet alm. job, og hun er glad for det. Det var et dejlig gensyn med hende og hun ser stadig godt ud, jeg mindes de frække stunder vi var sammen og sendte hende frække blikke, men jeg kender også spille reglerne og ønsker hende tillykke og held og lykke fremover. Se det var en god historie fra virkeligheden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er sådant set med vilje, at jeg først skriver nu. Jeg ville gerne gå og tænke lidt dels over indlæggene og dels se hvorledes tråden udviklede sig.

Jeg havde faktisk frygtet, at fokus hurtigt ville blive flyttet fra det positive til det negative. Helt overordnet set, glædede det mig faktisk meget, dels at læse og dels at blive bekræftet i, at selvfølgelig er der tale om et fantastisk spændende og dejligt ”job”.

Jeg synes ligeledes, at det også er værd at hæfte sig ved, at der findes rigtige mange skønne mænd, der bestemt er medvirkende til, at disse piger/kvinder har og får mange dejlige oplevelser, der ikke bare handler om sex.

Jeg får lyst til at fremhæve specielt Line´s indlæg, som jeg synes gav, rigtigt meget, på trods af, at det reelt var forholdsvist kort formuleret. Jeg synes hun dels kommer meget godt rundt om mange elementer, og så synes jeg også at det er skrevet i en lys, positiv og glad tone (Sådan tolker jeg det i hvert fald)

Tak for nogle fine input.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...