Hop til indhold
Gæst

De positive sider som glædespige

Recommended Posts

Gæst

Når man læser diverse debattråde, kunne man godt få det indtryk, at det må være ganske svært at finde glæde og tilfredshed ved at sælge seksuelle oplevelser. Jeg synes der mangler en tråd som modvægt til de mange der beskriver pigernes kedelige oplevelser, med kunder der:

• Ikke dukker op

• Forsøger at presse priserne

• Forsøger at overskride pigernes grænser

• Er uhygiejniske

• Stalker pigerne

• Møder op uden penge

• Optræder voldeligt

Blot for at gengive nogle af de kendte eksempler for fuldstændig respektløst optræden.

Tråden henvender sig primært til pigerne, men alle er selvfølgelig velkommen til at komme med input, og spændende vinkler.

Så ganske kort, handler tråden om at beskrive de positive sider ved at sælge seksuelle oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Blue,

Ja, på det seneste har der været meget fokus på de negative ting ved at være lagengymnast. Nogen gange tror jeg, at det er fordi, at det er nemmere at brokke og beklage sig, end det modsatte. ;) Det er vist menneskeligt.

Vil knytte et par kommentarer til dine punkter. OBS! Dette er mine egne personlige erfaringer.

Punkt 1: Sker heldigvis sjældent. Nogen gange går der en måned, uden afbrændere, nogen gange er det 2 på en uge.

Punkt 2: Yderst sjældent. Ikke sket en eneste gang efter, at jeg fjernede enkeltydelser og cocktails.

Punkt 3: Sker yderst sjældent. Oftest gør de det ikke med vilje, og så kan man rette til. ;)

Punkt 4: Det er ca. 5%, hvis overhovedet så meget.

Punkt 5: Har jeg prøvet to gange.

Punkt 6: Sker yderst sjældent, da jeg sjældent møder gæster, der ikke har bestilt tid.

Punkt 7: Har jeg oplevet én gang, men ikke en jeg havde været sammen med, og det gik ud over potteplanten.

Det kan faktisk være lidt svært at udtale sig om de gode ting... Måske er det noget, der er indgroet i mig efter for mange trælse oplevelser på diverse debatfora, men jeg har bare så mange gange oplevet, at når jeg har fortalt om de positive ting ved mit job, så har jeg fået denne kolde klud i hovedet: "Det siger du jo kun for at tjene penge... Det er jo ren fake og skuespil det hele."

Så denne kynisme gør nok, at jeg selv holder lidt igen, med at være lidt for glad her... :?

Jeg vil gerne bidrage, men for ikke at gentage mig selv, så linker jeg lige til et indlæg jeg skrev om lige netop det, du efterspørger. :)

Hvorfor bliver pigerne ved?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En positiv ting er vel at man kan sove længe. :)

Man er jo stort set også sin egen chef (de fleste danske piger i hvert fald).

Kunne forstille mig at pigerne kommer i god form.

Og mange af pigerne kommer til at møde mig. :lol:

Har måtte rette tre gange i denne korte besked. Damn you smartphone! Haha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En positiv ting er vel at man kan sove længe.

Hæ! Det kommer da an på, hvad man mener er længe... I mit job kan man jo ikke møde op med morgenhår og hævede øjne. ;) Hvis man normalt står op kl. 5-6 stykker om morgenen, så sover jeg længe. :)

Derudover tror jeg heller ikke, at man finder en frokoststue på nogen andre arbejdspladser, hvor tonen er så fri og uden tabuer. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Derudover tror jeg heller ikke, at man finder en frokoststue på nogen andre arbejdspladser, hvor tonen er så fri og uden tabuer. :)
:lol::lol: Det er vel da en positiv ting?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er enig, på trods af jeg i debatterne selv har refereret til nogle uheldige erfaringer, men det gør " man" jo i en debat, det handler vel om at bidrage og dele erfaringer osv.. :) men jeg vil meget gerne nævne nogle rigtige gode ting ved mit bijob som prostitueret: jeg har ( og gør stadigvæk) mødt mange sjove, søde, fantastiske, lækre og menneskelige dejlige mænd samt en del kvinder :) . Jeg har kunne se og opleve meget i verden pga min indtjening som pige. Fået en bredere viden omkring mig selv og mit liv i det hele taget ( positivt). Mødt ( og tabt) kærligheden i forbindelse med jobbet ( også positivt). Kender de danske byer meget bedre :D. Mødt enkle søde piger, jeg kan dele erfaringer med :). Jeg får masser af sex og udvidet min horisont her.. Udlevet nogle fantasier. Følelsen af frihed og mere selvstændigt arbejde/ mit eget sted. Får tilbudt mange gode og sjove ture div steder/ gode fester osv. Gode udfordringer på mange fronter. Er blevet meget mere rummelig i forhold til nogle fordomme jeg før havde omkring folks lyster/ fantasier/ livssyn/ menneskesyn. Er glad for kombinationen af mit arbejde og mit bijob som pige... Ja altså jeg kan finde mange flere, men det også personlige/ familieforhold osv så her må jeg stoppe :). Håber det kan bruges og nikita come on, jeg vil i hvert fald gerne høre det :) knus fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel da en positiv ting?

Det kan du lige tro, at det er. :) Det er én af de ting ved klinikmiljøet, jeg værdsætter så højt. :)

og nikita come on, jeg vil i hvert fald gerne høre det

Jamen jeg vil osse gerne fortælle, Line. Hvis du går ind på mit indsatte link, kan du læse, hvad jeg sidst skrev om det. :) Jeg kunne osse have copy/pastet det, men det fylder bare så meget. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ! Det kommer da an på, hvad man mener er længe... I mit job kan man jo ikke møde op med morgenhår og hævede øjne. ;) Hvis man normalt står op kl. 5-6 stykker om morgenen, så sover jeg længe. :)

Så er en anden positiv ting, at i får meget ud af dagen hvis i står op så tidligt. ;)

Dine Yatzy-evner er sikkert også blevet bedre i ventetiderne - det skal man heller ikke undervurdere. :D

Til tider får i gaver af jeres beundrere. Det må da være meget rart.

Også kan i næsten ikke undgå, at blive gode til herrernes ynglingsdisciplin. Dette er i hvert fald et plus i min bog. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha... Din tosse! :lol:

Men ja, jeg er blevet så go' til Yatzy, at jeg ikke længere skal udregne summen af de forskellige ting, som vi slår... Folk tror jeg turboregner, men nej... Jeg kan lortet udenad. :lol:

Men Young, jeg er skam fuldt ud klar over de positive ting... Og de små søde betænksomme gaver, er bestemt osse noget at tage med. :) Selvom det som oftest er noget, der sætter sig på sidebenene. :D

Også kan i næsten ikke undgå, at blive gode til herrernes ynglingsdisciplin

Vi øver os i hvert fald rigtig meget. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men ja, jeg er blevet så go' til Yatzy, at jeg ikke længere skal udregne summen af de forskellige ting, som vi slår... Folk tror jeg turboregner, men nej... Jeg kan lortet udenad. :lol:

Nikita - The Human Calculator. Hurtigt og uden hjælp, hvad er kvadratroden af 69? ;)

Øv dig på backgammon eller poker, så skal jeg nok "smække din røv" når du tror du er blevet god nok! ;) Jeg er kongen! Nej faktisk kejseren til især backgammon. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øv dig på backgammon eller poker, så skal jeg nok "smække din røv" når du tror du er blevet god nok! ;) Jeg er kongen! Nej faktisk kejseren til især backgammon. :D
Så byder jeg ind med lidt Ludo :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan du lige tro, at det er. :) Det er én af de ting ved klinikmiljøet, jeg værdsætter så højt. :)

Jamen jeg vil osse gerne fortælle, Line. Hvis du går ind på mit indsatte link, kan du læse, hvad jeg sidst skrev om det. :) Jeg kunne osse have copy/pastet det, men det fylder bare så meget. ;)

Jeg er altid for hurtig i min læsning her og så først dit link i anden omgang, fint indlæg og meget genkendeligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu tråden er røget af sporet :D

Hvad så med et spil Sorte Per, Gris, Olsen, og hvad i ellers kunne finde på? :lol:

Mit forslag til et spil ville være et der hedder Tidsfordriv?

Det går ud på at jeg tager et spil Kort imellem tommel, og pegefinger, bøjer det, og så begynder det at sprede sig ud over gulvet, bagefter skal din modstander kravle rundt på alle fire og samle dem op ;) og så er det jo man kan lave nogle tillægsregler :roll: Man kunne jo også have spillet Strip Poker inden, ja kun fantasien sætter grænser :)

Syntes bare at det her er sjovere end de spil hvor man bruger den "Øverste hjerne mest"

Men det er jo smag og behag :lol:

God "Spillelyst"

GOG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu tråden er røget af sporet

Fuldstændig! Og undskyld, Blue. Men det var Youngster der gjorde det!!! :lol: Den skarnsknægt. :P

Lad os bare komme tilbage til de positive sider som glædespige... For hvilket dejligt emne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når nu tråden er røget af sporet :D
Ja nogen gange kan man næsten få det indtryk, at der er nogen der mener, at en tråd nødvendigvis skal beriges med deres aftryk uanset at de kun bidrager med irrelevant fyld som vi så kan spilde tid på at læse; selvfølgelig fordi de også ind i mellem har gode og skarpe indlæg; men lidt selvkritik kunne måske godt ønskes en gang i mellem. :idea:

Og ja, dette har heller intet bj's oplæg at gøre. :oops:

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ejjjj men så giver jeg den som gamle kedelige Sisse der altid er så alvorlig og bringer tråden tilbage....

Der er heldigvis rigtig mange positive sider af det her. Men de er faktisk rigtig svære at snakke om netop fordi det hurtigt kommer til at lyde som selvros og reklame....

Men kort fortalt. Jeg har aldrig tidligere haft et "job" hvor jeg har oplevet så meget latter. Hvor jeg har mødt så mange positive og glade mennesker og hvor jeg har "spredt" så meget glæde.

Det som jeg tror er vigtigt er at man ikke går naivt ind til tingene. Det som har overrasket mig mest er den respons jeg sommetider får fra gæster der efter et besøg lige vil sige tak for en dejlig stund. At de har nydt det og ser frem til at se mig en anden gang. Det gør mig helt utrolig glad. At jeg har fået lov til at give noget som for nogle andre rækker videre end den halve eller hele time.

Det som gør mig mest ked af det er når jeg oplever en gæst som kan have svært ved at skille tingene ad. At jeg kun er til låns i den tid der er betalt for. Jeg har en enkelt gang oplevet en som blev frygtelig jaloux og reagerede ved at svine mig til på sms for efterfølgende at undskylde med begrundelsen at han var jaloux. Men jeg blev enormt ked af det fordi jeg egentligt syntes det var rigtig synd for ham at jeg ikke kan gengælde. Og at han har tilladt sig selv at tro det her kunne være ægte. Heldigvis kunne han godt selv se det var bedst at finde en anden pige.

Jeg har overvejet at få mig en tlf pige så jeg kan ligge lidt mere distance til mine gæster og måske undgå dette i fremtiden. Men omvendt nyder jeg selv at have dialogen med mine gæster.

Men heldigvis er de fleste gæster søde rare dejlige mænd der blot er ude på lidt sjov i en kort stund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det som jeg tror er vigtigt er at man ikke går naivt ind til tingene. Det som har overrasket mig mest er den respons jeg sommetider får fra gæster der efter et besøg lige vil sige tak for en dejlig stund. At de har nydt det og ser frem til at se mig en anden gang. Det gør mig helt utrolig glad. At jeg har fået lov til at give noget som for nogle andre rækker videre end den halve eller hele time.

Det er så dejligt, at være noget for nogen, at kunne gøre en forskel. Det beriger ens liv, uanset om man er glædespige af lyst, eller om man er en ildsjæl i andre sociale sammenhænge. :D

Knus

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nogen gange kan man næsten få det indtryk, at der er nogen der mener, at en tråd nødvendigvis skal beriges med deres aftryk uanset at de kun bidrager med irrelevant fyld som vi så kan spilde tid på at læse; selvfølgelig fordi de også ind i mellem har gode og skarpe indlæg; men lidt selvkritik kunne måske godt ønskes en gang i mellem

Man skal nok passe på med at være alt for kritisk mht. om en tråd af og til ryger af sporet, for det kan være det, som er med til at gøre det sjovt at blive ved med at læse og bidrage i dette forum. Har været med i andre fora, hvor jeg har set at jo mere der slås ned på off-topic emner - jo mindre skrives der også on-topic og sitet dør langsomt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man skal nok passe på med at være alt for kritisk mht. om en tråd af og til ryger af sporet, for det kan være det, som er med til at gøre det sjovt at blive ved med at læse og bidrage i dette forum.

Det er jo heller ikke det, jeg skriver. Prøv lige at læse det igen

Ja nogen gange kan man næsten få det indtryk, at der er nogen der mener, at en tråd nødvendigvis skal beriges med deres aftryk uanset at de kun bidrager med irrelevant fyld
For at pinde det ud så mener jeg, at der er nogen, der bare skriver uden at have nogen mening om emnet og uden egentlig at have noget at skrive, men selvfølgelig kommer der også en gang i mellem gode 'off topic' indlæg.

Men jeg synes måske nok, at lidt selvjustits godt kan savnes en gang i mellem.

Se f.eks. denne tråd. Ud af 18 indlæg er der 3-4 stykker, der har med bj's oplæg at gøre, ikke specielt imponerende.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den del ang. jalousi kunne jeg godt forestille mig ske. Ofte endda.

Det er nok noget jeg lige vil tænke over, inden jeg bevæger mig længere ind i denne verden, efter at jeg har læst alle aftenens tråde.

Så kan jeg ikke sige mere.

Måske lidt off topic, sorry ;)

Ejjjj men så giver jeg den som gamle kedelige Sisse der altid er så alvorlig og bringer tråden tilbage....

Der er heldigvis rigtig mange positive sider af det her. Men de er faktisk rigtig svære at snakke om netop fordi det hurtigt kommer til at lyde som selvros og reklame....

Men kort fortalt. Jeg har aldrig tidligere haft et "job" hvor jeg har oplevet så meget latter. Hvor jeg har mødt så mange positive og glade mennesker og hvor jeg har "spredt" så meget glæde.

Det som jeg tror er vigtigt er at man ikke går naivt ind til tingene. Det som har overrasket mig mest er den respons jeg sommetider får fra gæster der efter et besøg lige vil sige tak for en dejlig stund. At de har nydt det og ser frem til at se mig en anden gang. Det gør mig helt utrolig glad. At jeg har fået lov til at give noget som for nogle andre rækker videre end den halve eller hele time.

Det som gør mig mest ked af det er når jeg oplever en gæst som kan have svært ved at skille tingene ad. At jeg kun er til låns i den tid der er betalt for. Jeg har en enkelt gang oplevet en som blev frygtelig jaloux og reagerede ved at svine mig til på sms for efterfølgende at undskylde med begrundelsen at han var jaloux. Men jeg blev enormt ked af det fordi jeg egentligt syntes det var rigtig synd for ham at jeg ikke kan gengælde. Og at han har tilladt sig selv at tro det her kunne være ægte. Heldigvis kunne han godt selv se det var bedst at finde en anden pige.

Jeg har overvejet at få mig en tlf pige så jeg kan ligge lidt mere distance til mine gæster og måske undgå dette i fremtiden. Men omvendt nyder jeg selv at have dialogen med mine gæster.

Men heldigvis er de fleste gæster søde rare dejlige mænd der blot er ude på lidt sjov i en kort stund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det som har overrasket mig mest er den respons jeg sommetider får fra gæster der efter et besøg lige vil sige tak for en dejlig stund. At de har nydt det og ser frem til at se mig en anden gang. Det gør mig helt utrolig glad.

Er det folk som smider en SMS efter besøget eller siger det inden de tøffer ud af døren?

Når nu man snakker om gode og dårlige oplevelser hvor stor en procentdel er så gode i forhold til sådan mellem og rigtig gode oplevelser?

Jeg har for et par år siden tilbragt en masse timer på en klinik med spanske piger "en af mine veninder arbejdede der" og det var egentlig ganske hyggeligt. Pigerne elsker når man hygger om dem og respektere dem som mennesker og ikke bare en "billig" pige. Det var der desværre mange der ikke helt forstod.

Jeg har flere gange lavet mad og taget med hjemme fra eller kommet uventet med pandekager og is til dem.

Det var lige før det kunne gøre dem våd i trussen af glæde.

For dem var det mange gang de små ting der kunne gøre at de havde en go dag. Pigerne var her som regel 2-4 uger af gangen så man kunne sagtens nå at lære dem at kende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo heller ikke det, jeg skriver. Prøv lige at læse det igen

For at pinde det ud så mener jeg, at der er nogen, der bare skriver uden at have nogen mening om emnet og uden egentlig at have noget at skrive, men selvfølgelig kommer der også en gang i mellem gode 'off topic' indlæg.

Men jeg synes måske nok, at lidt selvjustits godt kan savnes en gang i mellem.

Se f.eks. denne tråd. Ud af 18 indlæg er der 3-4 stykker, der har med bj's oplæg at gøre, ikke specielt imponerende.

Mvh

smo

det svare da meget godt til standarten i div tråde herinde :!::!: :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det folk som smider en SMS efter besøget eller siger det inden de tøffer ud af døren?

Når nu man snakker om gode og dårlige oplevelser hvor stor en procentdel er så gode i forhold til sådan mellem og rigtig gode oplevelser?

Jeg har for et par år siden tilbragt en masse timer på en klinik med spanske piger "en af mine veninder arbejdede der" og det var egentlig ganske hyggeligt. Pigerne elsker når man hygger om dem og respektere dem som mennesker og ikke bare en "billig" pige. Det var der desværre mange der ikke helt forstod.

Jeg har flere gange lavet mad og taget med hjemme fra eller kommet uventet med pandekager og is til dem.

Det var lige før det kunne gøre dem våd i trussen af glæde.

For dem var det mange gang de små ting der kunne gøre at de havde en go dag. Pigerne var her som regel 2-4 uger af gangen så man kunne sagtens nå at lære dem at kende.

Peter. Jeg oplever heldigvis ofte at når folk skal afsted. Så får man et kram og et tak for dejligt selskab. Men jeg oplever ofte der nogle timer eller evt dagen efter får en besked om at vedkommende har syntes det var en dejlig oplevelse etc.

Og du har fuldstændig ret Peter. Det er ofte små ting som giver stor glæde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det folk som smider en SMS efter besøget eller siger det inden de tøffer ud af døren?

De piger jeg har besøgt sender jeg gerne en SMS eller en kort mail med 'tak for sidst' - hvis de har vist tlf.nr. eller mail.adr. - og gerne en kort fremhævelse af hvad jeg fandt særligt godt ved oplevelsen - uden at gå i detaljer, det synes jeg er en naturlig ting overfor en pige man har været i den mest intime sammenhæng med. Det har jo stort set altid været godt og dejligt hvorfor så ikke fortælle hende det ?

Jeg vil så også sige at hvis ikke pigen kvitterer med en "ILM", en "du er velkommen igen" eller bare en smiley - ja, så tænker jeg at har jeg været ligeså ligegyldig for hende som gennemsnitskunden er for kassedamen i dagligvareforretningen, og så skal hun ikke forvente at se mig igen.

Venligst

Spunsen/bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...