Hop til indhold
Guest hørsholm1

mira_m kbh

Recommended Posts

Guest hørsholm1

https://sugardaters.com/da/profile/7qZlPebkzy
er der nogen som har prøvet denne synes jeg lille lækkerbisken
hun var på for lidt over et år siden, og jeg nåede at lave aftale med hende men hun slettede profilen
Hun er lidt dyr, og ikke til en helaftens forestilling, Til gengæld kunne næsten at lade sig gøre . Næsten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1

suuuk ))) nåede det denne gang, super fin, og liderlig pige , fik 3000 lidt blow, kun for mig, og den sødeste våde kusse i hovedet, og uden overfrakke
var hos hende i ca 2.5 timer og er inviteret til at komme igen også til en anden pris, ned til 2000 
men f en lækker pige :Bor ved i lyngby , Har haft faste før, nok over mit niveau, 

Redigeret af hørsholm1

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, den 5.7.2021 at 07:17:

suuuk ))) nåede det denne gang, super fin, og liderlig pige , fik 3000 lidt blow, kun for mig, og den sødeste våde kusse i hovedet, og uden overfrakke
var hos hende i ca 2.5 timer og er inviteret til at komme igen også til en anden pris, ned til 2000 
men f en lækker pige :Bor ved i lyngby , Har haft faste før, nok over mit niveau, 

Sig til hvis hun kommer på igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
SnowmanDK skrev, for 6 timer siden:

Sig til hvis hun kommer på igen ;)

jo det skal jeg nok, fik du skrevet med hende
men hun søger en, jeg ved ikke om jeg er nok, hun virker som om hun har et stort forbrug, men også som en der ikke er med hvem som helst 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, for 15 timer siden:

jo det skal jeg nok, fik du skrevet med hende
men hun søger en, jeg ved ikke om jeg er nok, hun virker som om hun har et stort forbrug, men også som en der ikke er med hvem som helst 

Jeg nåede ikke at skrive til hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
TorbenMadsen skrev, for 10 timer siden:

Hun vil have 3500 kr for en time og alt synes iscenesat som på bordel. Har svært ved at tro det kan være pengene værd. 

synd for dig , jeg nyder hende , har aldrig været på bordel, men hvis det er som hendes lejlighed, så vil jeg da overveje det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1

ny profil, whitequeen
hun blev træt af at blive kaldt luder her, og svinet af mænd uden foto, som ville bolle uden for et par tusinde o m a
hun er seriøs , men ikke noget for hvem som helst og har klasse

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, den 23.7.2021 at 10:48:

ny profil, whitequeen
hun blev træt af at blive kaldt luder her, og svinet af mænd uden foto, som ville bolle uden for et par tusinde o m a
hun er seriøs , men ikke noget for hvem som helst og har klasse

Link? Jeg kan ikke finde hendes profil hvis jeg søger på whitequeen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
Mr. Bean skrev, for 36 minutter siden:

Link? Jeg kan ikke finde hendes profil hvis jeg søger på whitequeen

tror hun har slettet sig , det siger hun ihvertfald. jeg er ikke på sd længere, har to faste nu

 

Redigeret af hørsholm1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...