Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har været der fornyligt? Har selv været der 5-6 gange men kun hos Nancy, som også har været helt fint, der har været lidt blandet behandlinger med div. indhold lige fra HJ til alm. sex, men hvad med de andre piger, nogen der har prøvet dem - hvis JA, gerne lidt input for og imod og evt. priser på ydelserne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har været der fornyligt? Har selv været der 5-6 gange men kun hos Nancy, som også har været helt fint, der har været lidt blandet behandlinger med div. indhold lige fra HJ til alm. sex, men hvad med de andre piger, nogen der har prøvet dem - hvis JA, gerne lidt input for og imod og evt. priser på ydelserne

Ikke jeg. Men er af og til i området, så en anmeldelse af Nancy fra en der ofte har besøgt hende vil være værdsat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke været der i et par måneder. Typisk thai bordel forklædt som massage biks. Har set 2 piger der, og har knaldet dem begge. Begge opkring de 30, den ene lille og butted, den anden et nips. Venlige begge 2. Middelmådig massage, middelmådig sex, men det er nok min egen skyld, da jeg ikke går på bordel for at få en oplevelse, men bare for at få taget trykket.

Noget de skal have ros for er det dør kamera de har. Når du bliver lukket ud i opgangen, så bliver der lige ventet til der er fri bane. Det er sgu meget rart, da stedet ligger i en opgang hvor der er en del andre virksomheder også, og derfor er rimelig traffikeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der igen i sidste uge og jeg tror det var det sidste i denne omgang, da service er faldet her på det sidste, desværre.

Jeg har kun væet hos Nancy og hun er altid glad og positiv, men hendes massage var super i starten og hun brugte tiden fuldt ud. Selvom jeg de sidste par gange har sagt at jeg gerne vil have HÅRD massage i ½ el. 1 time, så ender det altid med efter meget kort tid, at man skal vende sig om og så enten har hun taget tøjet delvis af eller hende bryster hænger uden for tøjet, og så er man desværre ikke klogere end at tage i mod. Har 2 gange har sex med hende og det har været fint nok..men i juni mdr. hvor jeg også besøgte hende der der gad jeg ikke betale for sex, sagde jeg kun have 600 (hun ville have 800), så det ente med, at hun gav mig nøgen massage, og derefter sut - og jeg fingre kneppede hende på det vildeste, hold hende lidt fast (hun brokkede sig ikke) og det eneste med hendes safter løb ud af hende og hun lå efterfølgende i 5 min efter på briksen og hvile sig, dog med lidt sæd i hovede...hun var hel færdig.... jeg besøgte hende så igen i sidste uge, hvor hun takkede for sidst, og jeg troede vi skulle i gennem samme behandling, men det endte igen i en tynd massage og en kedeligt HJ, og jeg måtte ikke røre forneden (måske hun havde det røde??) da det er første gang hun så ikke ville smide trusserne...

Men jeg kommer på steder for at få en rigtig god massage og det der følger efter er bare et plus, dog gider jeg ikke kedelige piger - Nancy var et positivt glimt - men massagen er blevet meget dårligere end den var til at starte med, selvom man gør dem opmærksom på at det skal være hård og godt.

Nogen der har erfaring med pigerne fra Brasilien om der massage er god?? Billeder der ser de ok ud og hvis massagen er god, så er jeg sikker på at afslutningen også er god.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for nylig hun er flytte lige over for retten i Hillerød 

 

Nuset sted , da jeg var der sidste gang gik jeg en meget uforskammet behandling , så de endte med jeg rejste betalte for massagen og skred, sidste gang jeg var der underligt , Men det var så sidste gang der

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...