Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Århus, Amy Wat Po

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Havde besluttet mig for at prøve den sjældent omtalte klinik på Kirkedammen 9.

Den ligger meget diskret. I kælderen under en boligblok. Indgang i gavlen ad trappe, godt dækket af buske. Hvid dør med dørspioner ( 2 stk) og kamera. Et skilt med åbningstider, og et lille skilt "Bank På" Det gør jeg, og efter lidt tid åbner en nydelig thai slut 30, og meddeler der er optaget den næste time.

På min vej væk, passerede jeg Sinuans gamle sted i Tøndergade. Stod lige og lod nogle fantastske små filmklip flimre over nethinden. Hold ... kæft hvor har jeg haft det godt og sjovt derinde. Lokalerne er ledige, skulle du kende en sød thai der mangler nogle faciliteter :)

Videre til Trepkasgade 21. Der er jeg tit kørt forbi, efter besøg hos Chaba og Hedemannsgade. Thai Wat Po hedder stedet. På vinduet står der tydeligt NO SEX. Det var så det jeg også ville have idag, så jeg noterede data til Organ Donors liste. Tilbage i bilen var jeg ved at være noget ousen.

Ringede til Beautifull Spirit på Jens Baggesensvej. Ingen tog telefonen. Nå, hun var nok optaget mente jeg, så kunne jeg lige runde Søndre Ringgade og notere navn osv på den der lige er åbne der, igen til ODs liste.

Såeee prøvede jeg at ringe til Spirit igen. Samme resultat. OK, ok - det her ender nok med en "gør det selv" oplevelse. Kørte mod Saimai, Marius Simonsensvej ved Randersvej. Fandt med besvær en p plads - glad for at Jaguaren er udskiftet med en lille pygmæambulance - og traskede hen for at ringe på. Igen, mange kameraer, dørspioner osv. Der blev ikke åbnet?? Enten var de optaget, ikke mødt, eller jeg så for skummel ud.

OK, ok sidste forsøg, før jeg kørte hjem og onanerede til et nøgenfoto af min afdøde hund, var Amy Wat Po på Funch Jensensgade.

Se, se der var gevinst.

Døren blev åbnet??? af en pæn dame?? men så var heldet ovre, så det ud til. Blev henvist til en briks med elektrisk hæve/sænke. Pis så ås mæet da - lad ås få noget masasje, og så hjem og det der. Pigen er s´mænd pæn, og glad det er hun. Håret er rødligt, som det bliver når thaier prøver at ændre farve på deres helt fantastisk flotte sorte hår. Der var også en del make up - og en flot barm i udskæringen.

God mellemhård massage. Stille og meget metodisk - alle muskler blev tryket på. Efter næsten 45 minutter på maven - ka du vende om? - Det kunne jeg da. Mere massage af især fødder, og så kom hun til lårene. Ganske få tilfældige berøringer af dimsen, men nok til at den blev halvvågen. Efter en time spurgte hun om jeg ville have HJ. Nej tak, det er jeg selv mægtig til. Hva ellers?? Alt 1000 kr. OK sagde jeg, og nu var dimsen helt vågen. Så skulle jeg flytte til et andet rum. Hendes teenage datter sad på den anden side af gardinet og så TV!!!

Gennem to skydedøre kom jeg ind i et rum hvor der var en madras, en vifte, en fl olie og en kurv servietter. Og så kom Jou selvfølgelig også. Hun havde et kondom med, snoede sig ud af kjolen og satte sig ved min side. Kælede lidt for dimsen, fortalte mig jeg har en pæn krop og en lækker pik, sætter gummi på den lækre pik, en klat olie, og bums så er hun nede over mig. A hva ? ingen forspil? Nix, hun begynder stille og roligt at ride. Pæn krop, lidt til den runde side, og desværre hårde sili bryster. Men resten er meget lækkert at røre ved. Hun rider meget langsomt, roterer meget og synes lidt at have glemt at det er mig der skal have nydelsen. Det er sgu da mine penge og pik?? Hun bliver ved - stille, og jeg vælger at se om det holder. Pirringen på mig er ikke stor, men den er der og den er stor nok til at jeg beholder humøret. Efter 15-20 minutter kommmer hun rystende og jamrende.

Lidt efter. Undskyld, men der er ikke ret mange kunder så jeg blev nødt til æhh sorry sorry NU er det din tur. Lidt mere ridetur og så en god lang tur bagfra liggende på siden. Flot ryg og meget inspirerende mås.

Målet nåes - stadig ingen hast.

Bagefter kom jeg til at tænke på at jeg vist aldrig har knaldet så længe med en pige jeg har betalt for samværet. Joee, det har jeg nu nok, men det var sørme en lang ridetur, den der.

Mere end 1,5 time senere står jeg på fortovet.

Kommer jeg igen? Måske, kunne godt lide den der med at hun roste min krop og pik, og lød som om hun mente det. Tror ikke et øjeblik der er salgsteknik, for at få mig til at komme på besøg igen!

Men missionen er at få afprøvet nogle af de steder der ikke anmeldes så tit her på EG, og så at besøge de piger jeg har et tættere forhold til og får kanon sex sammen med. Så jeg når næppe rundt til alle stederne, før nogen lukker og andre åbner. Lidt som ham der ruller tønden op af bjerget, men aldrig når toppen. Sisyfos - eller hvordan det liugge staves.

Hermed afsuttes denne beretning!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Tak for den dejlige historie - og godt for dig med de rosende ord ;)

Kirkedammen 9: Er der et link til tlf.nr. man kan ringe til og finde ud af om det er ledig, i stedet for en kold skulder ved indgangen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for den dejlige historie - og godt for dig med de rosende ord ;)

Kirkedammen 9: Er der et link til tlf.nr. man kan ringe til og finde ud af om det er ledig, i stedet for en kold skulder ved indgangen?

Desværre har jeg ikke mere end det jeg har skrevet. Kendte stedet fra en gammel tråd og besluttede mig for at se hvad det var. Sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Desværre har jeg ikke mere end det jeg har skrevet. Kendte stedet fra en gammel tråd og besluttede mig for at se hvad det var. Sorry

Og fandt selv nummeret (50 16 XX XX) - men møder kun en telefonsvarer, der fortæller om åbningstiderne. Øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Desværre har jeg ikke mere end det jeg har skrevet. Kendte stedet fra en gammel tråd og besluttede mig for at se hvad det var. Sorry

Hvor ligger Funch Jensens Gade i Århus? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg tror han mener Funch Thomsens Gade. Det ligger et thai-sted ved siden af en møntvask.

Rigtig. Thomsen :oops: . Det er ved siden af solcenter. Fælles indgang i gavlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var godt nok en brydsom og tærsketræls dag, Århuselsker. Aldrig har så få gjort sig så store anstrengelser for så lidt.

Et lyspunkt er det dog, at der blev lidt kræs til "Donorregisteret".

Stod lige og lod nogle fantastske små filmklip flimre over nethinden. Hold ... kæft hvor har jeg haft det godt og sjovt derinde. Lokalerne er ledige, skulle du kende en sød thai der mangler nogle faciliteter :)
Det lyder eventyrligt. Jeg mener at have set, at flere, bl.a. Susanne Møller, søger et lokale i Århus.

Måske kan du få "findeløn" :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var så det jeg også ville have idag, så jeg noterede data til Organ Donors liste.

så kunne jeg lige runde Søndre Ringgade og notere navn osv på den der lige er åbne der, igen til ODs liste.

Men missionen er at få afprøvet nogle af de steder der ikke anmeldes så tit her på EG

Det er en sand pionerindsats du har foranstaltet Århuselsker, tak for det :D

Også tak for en god fortælling. ;)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det var godt nok en brydsom og tærsketræls dag, Århuselsker. Aldrig har så få gjort sig så store anstrengelser for så lidt.

Et lyspunkt er det dog, at der blev lidt kræs til "Donorregisteret".

Det lyder eventyrligt. Jeg mener at have set, at flere, bl.a. Susanne Møller, søger et lokale i Århus.

Måske kan du få "findeløn" :lol::lol:

Du siger noget. Og så er Sus jo sød og spændende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig. Thomsen :oops: . Det er ved siden af solcenter. Fælles indgang i gavlen.

Nåhh yes. When a lige think me a little about, så ka' a godt husk det er en suncenter, men there is jo æ a big forskel ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...