Hop til indhold

Recommended Posts

Min første anmeldelser, så vær sød ved mig:-)

I dag besluttede jeg mig for at besøge Maya, jeg ringede til hende for at høre om priser og ydelser, hvorefter kontakten forgik på SMS. Aftalen gik nemt i hus

Da jeg så Maya første gang, var der kun en tanke der gik igennem hovedet på mig, '' yes! det er hende på billederne'' faktisk ser Maya bedre ud i virkeligheden! 

Perfekt kop! Måske de pæneste silikone bryster jeg har set meget længe, de passer til kroppen og sidder perfekt med to lækre ungpige nippel, flad mave, dejlig fast røv, ja alt var spot on! 

Personligt faldte jeg godt i hak med Maya, hun er glad og smilende. Ingen hastværk eller kiggende på uret. Faktisk gik jeg nok 5-10 min over tiden. 

Såhh hvis i er til en perfekt ung feminin barbie så besøg Maya. 

Sted 10+

Pige 10+

Sex 10+

PS. Min erfaring med gp rækker mere end år 10 tilbage med over 300 forskellige piger. 

Kommer jeg til at besøge Maya igen? Ja for satan! 100p såhh, jeg skal hjem og slå sparegrisen i stykker. 

https://annoncelight.dk/showad/322288

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 13 timer siden:

10 år, 300 piger - og første anmeldelse:D:D:D

Ikke så meget anmeldelse - mere reklame!

Jeg er lidt usikker på hvad du mener?

Jeg skriver det så folk ved at jeg kender til de forskellige piger man kan møde. 

Jeg har både haft dårlige oplevelser med sure, fake piger med dårlig sex og de helt fantastiske piger som man ikke kan glemme og man bare håber på at møde igen :-)

PS. Er alle anmeldelser ikke en slags reklame? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ham skrev, for 58 minutter siden:

Hvad måtte du give for sådan en omgang ?

Jeg gav 1500 for 1 time og 300 for megafransk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr526 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har forhørt mig hos hende og der var prisen 1500 for 30 minutter inclusiv megafransk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Store skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har forhørt mig hos hende og der var prisen 1500 for 30 minutter inclusiv megafransk 

Hun sagde til mig at superfransk var inkluderet i de 1500 for 1 time 

Redigeret af mr526

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr526 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg synes nu det var lige i den dyre ende for 30 minutter.  Nu er jeg så ret vild med at  kysse og slikke bryster,  krop og fisse,  jeg måtte godt slikke hende,  men alt andet brød hun sig ikke om , fik jeg som svar. Så jeg holder mig væk

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr526 skrev, for 7 timer siden:

Jeg er lidt usikker på hvad du mener?

Jeg skriver det så folk ved at jeg kender til de forskellige piger man kan møde. 

Jeg har både haft dårlige oplevelser med sure, fake piger med dårlig sex og de helt fantastiske piger som man ikke kan glemme og man bare håber på at møde igen :-)

PS. Er alle anmeldelser ikke en slags reklame? 

Jeg mener at det er mere en tilbedelse af kvinden, end det er en anmeldelse. Og hvis du har været her i 10 år, med 300 oplevelser, er det jo også en smule pudsigt, at du først nu flyver til tasterne.....det lugter langt væk af, at det er pigen der enten selv skriver, eller har fået en kunde til at gøre det.

Så vrøvler du videre om at du gav 1500+300=1800 for 30 min. - men da et andet medlem så nævner anden pris, er du pludselig ude i at hun havde fortalt dig, at det kostede 1500 inkl. mega for en HEL time - det er jo ren gaggelak, hvis du så har betalt 1800 for en halv time, når du kunne have fået en hel time for 1500:rolleyes: Shit det er langt ude :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Der er nogle uklarheder i dine nævnte priser @mr526

Først er det ekstra pris.

Nu er det lige pludselig incl. ???
Af en person som har besøgt 300 piger, undre det mig at du ikke har mere tjek på prisen, men det kan jo vær svært at huske dem alle, når der er så mange. :wacko: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 50 minutter siden:

Af en person som har besøgt 300 piger, undre det mig at du ikke har mere tjek på prisen, men det kan jo vær svært at huske dem alle, når der er så mange. :wacko: 

Og efter 300 piger har han mødt den eneste ene, der skal lovprises. Coronaen har gjort sære ting ved folks psyke.. Men - hold da nu op..

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 4.7.2021 at 00:28:

10 år, 300 piger - og første anmeldelse:D:D:D

Ikke så meget anmeldelse - mere reklame!

i det mindste er det ikke en ny profil, som det 9 ud af 10 gange er med reklame profiler, er bestemt ikke enig i din antagelse :-) 

Redigeret af freeman

Del dette indlæg

Link til indlæg
freeman skrev, for 10 minutter siden:

i det mindste er det ikke en ny profil, som det 9 ud af 10 gange er med reklame profiler, er bestemt ikke enig i din antagelse :-) 

Det er da lige hvad det er.....4 indlæg, der alle handler om samme pige....Det mener du ikke er en "ny profil" :D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
freeman skrev, for 9 minutter siden:

Det er en ny bruger, oprettet 17 juni, så jeg tror at antagelse er helt rigtig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
kingdane68 skrev, Lige nu:

Det er da lige hvad det er.....4 indlæg, der alle handler om samme pige....Det mener du ikke er en "ny profil" :D:D:D

To sjælen tanke, skrevet på samme tid. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 1 minut siden:

Det er en ny bruger, oprettet 17 juni, så jeg tror at antagelse er helt rigtig.

Oh troede profilen var 10 år gammel som @kingdane68 skrev i reply ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
freeman skrev, for 2 minutter siden:

Oh troede profilen var 10 år gammel som @kingdane68 skrev i reply ;-) 

Nej, det er jo det der er mest komisk, at vedkommende har været igang med GP'ere i 10 år, men først nu fundet Eroguide, og oprettet sig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, den 4.7.2021 at 21:49:

wow.. I er sgu tunge at danse med xD Du misforstår i forskellen på superfransk og megafransk.. 
Superfransk er incl i de 1500 for 1 time og megafrask er et tilkøb på 300 kr... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 4.7.2021 at 21:30:

Jeg mener at det er mere en tilbedelse af kvinden, end det er en anmeldelse. Og hvis du har været her i 10 år, med 300 oplevelser, er det jo også en smule pudsigt, at du først nu flyver til tasterne.....det lugter langt væk af, at det er pigen der enten selv skriver, eller har fået en kunde til at gøre det.

Så vrøvler du videre om at du gav 1500+300=1800 for 30 min. - men da et andet medlem så nævner anden pris, er du pludselig ude i at hun havde fortalt dig, at det kostede 1500 inkl. mega for en HEL time - det er jo ren gaggelak, hvis du så har betalt 1800 for en halv time, når du kunne have fået en hel time for 1500:rolleyes: Shit det er langt ude :D

Jeg har betalt 1800 for 1 time og megafransk, det er ''Grydeskeen'' der roder rundt i forskellen mellem superfransk og megafransk. PS. grunden til jeg ikke gider skriver anmeldelser er fordi jeg har svært ved bogstaver, som gør at jeg bruger rigtig lang tid på at få ordlyden rigtig, men som du nok kan se så lykkes det aldrig helt. Jeg vil altid være lort til at skrive og desværre undgår jeg det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...