Confused 10 Skrevet 3. Juli, 2021 https://annoncelight.dk/showad/321543 nogen der har besøgt hende her og/eller kan sige om billederne er ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 3. Juli, 2021 En meget præcis prisliste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 4. Juli, 2021 5 minutter, så er det med at have lynet op og gjort den kampklar inden døren bliver åbnet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Confused 10 Skrevet 7. Juli, 2021 Nu kan jeg godt lige selv komme med en opdatering: - Det er skam hende, dog noget større end på billederne.. + så er der ikke megafransk inkluderet i priserne, som jeg ellers mindes at ha læst. Ellers temmelig høflig pige, som snakker suverænt engelsk. Blowjobet dog en 4/10 ikke rigtigt det værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 9. Juli, 2021 Confused skrev, den 7.7.2021 at 10:08: Nu kan jeg godt lige selv komme med en opdatering: - Det er skam hende, dog noget større end på billederne.. + så er der ikke megafransk inkluderet i priserne, som jeg ellers mindes at ha læst. Ellers temmelig høflig pige, som snakker suverænt engelsk. Blowjobet dog en 4/10 ikke rigtigt det værd. Man skulle da ellers næsten tro at de læber ikke kunne gøre noget forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg