Realist 97 Skrevet 9. Juli, 2021 Bg101 skrev, 1 time siden: Den anmeldelse til forsikring vil jeg gerne se Tja Men under alle omstændigheder kunne det da være rart lige at finde ud af om man som "offer" i disse situationer kan gøre noget, selv om jeg også tvivler. Ved heller ikke om det nogen sinde er lykkedes for dem der er faldet for den Nigerske Prins, at få deres penge igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 10. Juli, 2021 Realist skrev, for 20 timer siden: Ved heller ikke om det nogen sinde er lykkedes for dem der er faldet for den Nigerske Prins, at få deres penge igen Det er jo et helt andet problem. Her har offeret bedragerens identitet, medmindre han har overført pengene som crypto eller via Western Union og den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Realist 97 Skrevet 10. Juli, 2021 Advarsel skrev, for 1 minut siden: Det er jo et helt andet problem. Her har offeret bedragerens identitet, medmindre han har overført pengene som crypto eller via Western Union og den slags. Det har Mayer28 vel også i dette tilfælde, han har vel overført pengene til en eller anden konto. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 10. Juli, 2021 Realist skrev, for 9 minutter siden: Det har Mayer28 vel også i dette tilfælde, han har vel overført pengene til en eller anden konto. Det er jo det jeg skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Realist 97 Skrevet 10. Juli, 2021 Advarsel skrev, Lige nu: Det er jo det jeg skriver. Ups ja den vendte min hjerne lige den forkerte vej rundt, sorry my bad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 368 Skrevet 11. Juli, 2021 Men kan man gå efter muldyret? Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 11. Juli, 2021 TordenSkjold skrev, for 10 minutter siden: Men kan man gå efter muldyret? Er der et muldyr på spil her? Det synes jeg ikke, jeg har læst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg