Hop til indhold

Recommended Posts

Hey Drenge..Fellow men

Har været herinde en del år under andet profilnavn, Synes tiden var inde til at være "aktiv igen" ...Så friske nye kapitler...nyt navn

Var forbi Ruby, som jeg kan forstå har haft mange forskellige navne. Holder til lige nu i Valby...Easy adgang, da det sker via baggården op af bagtrappen...Let og lave aftale-svarerne tilbage er mere standard "so no love here".

Synes stadigvæk når man bliver "beordret" til at tage et bad - at det viser, at man "ofte" er kommet det rigtige sted. Så har pigen lidt "klasse" og vil gerne ha tingene er ordentlige..

Ruby er fra Belgien, så kommunikationen er ret let...Stort rum og pigen er ret lækker. Og med lækker, er en fin krop - bløde læber og en krop du godt gider og nappe i.Måske lige i overkanten af Makeup, men Hallåååå - det er en smagssag.
Jeg bestilte 30 minutter.... og efter et lækkert saftigt BJ hvor jeg samtidig kunne se hendes velformet krop slide rundt om mig - røg kondomet på og hun igang med at ride. Måske er det bare mig PT...Men Kondom er et must, mennnnnnnn sådan lidt gyngerri frem og tilbage gør sku at den hurtigt bliver formindsket i styrke. Så jeg bad hende fortsætte blowjobbet og for fanden da hun kan sutte pik.

Drenge - hun er ikke det bedste indtil dato, men hun ligger godt i swinget...Er her vist 2 uger mere..

Enjoy..

SalsaKing.

Pigen: https://annoncelight.dk/showad/300224

•  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...