Hop til indhold
Peterkra

Nogen der har været her? og kan fortælle om det

Recommended Posts

Jeg vil gætte på, at det er dem som engang har heddet blue elephant. Det virker i hvert fald meget som samme profil og sted. Hvis det er der, så har de haft en stor udskiftning af personale igennem tiden, så det er sjældent de samme man når at møde. 
Selve oplevelserne jeg har haft derinde (blue elephant), har ikke været de bedste. De har ikke været dårlige, men heller ikke noget spændende. Begge gange har jeg haft bestilt en time med en af pigerne og så har de skiftet ud halvvejs - så en har givet massage og en anden har jeg haft sex med. -Derudover har det virket meget mere bordel agtigt, fremfor massage sted. :) 

-Men jeg er som sagt ikke sikker på, om det er de samme ejere som stod bag blue elephant. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterkra skrev, for 9 minutter siden:

Hej K
Jeg er ikke ny, men har måttet skifte pc og ikke kunnet komme på - og jeg spørger da jeg lige er flyttet til Hillerød

Hvis man ikke er ny, skriver man vel ikke efterlysninger i anmeldelser.

Har bedt en moderator om, ar flytte dig

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterkra skrev, for 45 minutter siden:

Hej K
Jeg er ikke ny, men har måttet skifte pc og ikke kunnet komme på - og jeg spørger da jeg lige er flyttet til Hillerød

Du behøver ikke skifte navn pga pc.  Du kan logge ind med den samme kode 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, 1 time siden:

Hvorfor er det altid nye profiler der spørger til dette sted ? Popper op og forsvinder igen. 

Grunden til der ofte bliver spurgt til dem, skyldes de har tit nye piger på stedet og hvor mange måske har været på Blue Elephant, så er det ikke altid folk har prøvet de piger som arbejder der. Og ja stedet er mere til sex og extra end massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Find en bedre overskrift

 

Redigeret af BlackMagic2020

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...