Hop til indhold

Recommended Posts

Måske er det mig men jeg synes at mulighederne for at besøge Dominaer i København er noget begrænset sammenlignet med for 10-15 år siden, og flere af de som var der for 10-15 år siden har enten tabt gnisten eller fantasien og kører i den samme rille. 
 

Jeg har søgt lidt og fundet flere yngre GP som tilbyder dominans, foreksemple hos Pussy Galores og Hvidoverpigerne. 
Er der nogen som kan anbefale GPer derfra eller andre steder som har det der skal til, lysten-fantasi, for dominerer

Jeg orker ikke flere GPer som tror de er Domina fordi de har købt en ridepisk og lange støvler

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 5 minutter siden:

Måske er det mig men jeg synes at mulighederne for at besøge Dominaer i København er noget begrænset sammenlignet med for 10-15 år siden, og flere af de som var der for 10-15 år siden har enten tabt gnisten eller fantasien og kører i den samme rille. 
 

Jeg har søgt lidt og fundet flere yngre GP som tilbyder dominans, foreksemple hos Pussy Galores og Hvidoverpigerne. 
Er der nogen som kan anbefale GPer derfra eller andre steder som har det der skal til, lysten-fantasi, for dominerer

Jeg orker ikke flere GPer som tror de er Domina fordi de har købt en ridepisk og lange støvler

Lettere at hjælpe dig hvis du skriver hvad du søger! 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 1 minut siden:

Lettere at hjælpe dig hvis du skriver hvad du søger! 
 

 

Det har du helt ret i

jeg søger en kvinde som tænder på at dominere et andet menneske

en som nyder at bruge pisken

En som nyder at give en mand smert

en som nyder fysisk at bruge en mand, urin, spyt, nåle og meget mere

men vigtigst af alt at hun gør det af lyst

forventer ikke at få alt i en, men lyst og en som søger nye grænser. Men også en som er ærlig overfor sig selv og respekterer sig selv og sine egne grænser. 
 

SM/BDSM er så meget mere end at piske

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 16 minutter siden:

Lady Cherie er en oplagt mulighed. http://www.cherie.dk/dominans/

Med al respekt for LadycCherie som jeg har besøgt før, så falder hun i min opfattelse ind under de som har været med i mange år med al den erfaring det giver, men desværre også blandt dem som kører i samme rille

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, den 3.7.2021 at 15:42:

Med al respekt for LadycCherie som jeg har besøgt før, så falder hun i min opfattelse ind under de som har været med i mange år med al den erfaring det giver, men desværre også blandt dem som kører i samme rille

Kære LystTilSM

Det er vel nok selve adelsmærket hos en Domina, at have så stor erfaring som muligt. Denne erfaring opnår man ved en høj grad af omstillings parathed. Paradokset er, at kører man som du siger i samme rille, så er det netop mangel på erfaring der skaber den begrænsning, der gør at man kører i samme rille.

Inden en SM seance finder sted, hos mig, foregår der en mail udveksling, som man kan sammenfatte til : Hvad har du lyst til der skal ske ?

Det behøver ingenlunde at være en lang historie eller udførlig beskrivelse, men snarere en række stikord, så begge parter dermed afstikker forventninger og mål, således at oplevelsen ikke stikker af i den helt gale retning .

Ingen kan med rette forvente, at en læge eller for den sags skyld en Domina, skal være tankelæser og kunne levere en diagnose eller løsning uden information.

Hvis du som søger, informerer, så kan jeg godt garantere flere riller i din grammofonplade, end du har chance for at tælle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...