Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Jeg er frustreret over at det bare hedder sydjylland, eller fyn. Der er jo trods alt langt imellem byerne. Kan det ikke være et krav til annoncørerne, at de skal skrive bynavn eller postnummer??? Og måske I de vagtplaner der er på, at der ikke står 5 forskellige landsdele. Er det kun mig der irriterer mig over dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bentjensen skrev, for 1 time siden:

Jeg er frustreret over at det bare hedder

helt enig. Jeg er tilsvarende ærgerlig over, at annoncører hastagger sig med 30 byer og lokationer, som de ikke er tilnærmelsesvis i nærheden af - i håbet om, at tiltrække husarer fra det område. Når jeg fx søger på "københavn" får jeg nogle gange annoncører fra Roskilde, Køge, Kalundborg og Korsør. Spild af min tid.

Bentjensen skrev, for 1 time siden:

Kan det ikke være et krav til annoncørerne

Jo! God idé. Det synes jeg at du skal indføre! Hvordan vil du gøre det? Jeg støtter op!

... og husk lige på:

At når du får indført, at de KUN må skrive den by de servicerer skal nogle selvfølgelig kontrollere at det så også er tilfældet at de dækker alle de byer som de skriver. :-) og hvis en kvinde dækker hele fyn eller sydjyllan at hun udfylder alle byer og alle postnumre uden undtagelse i annoncen i de landsdele. :-)

Nå, jokes tilside. Jeg kan desværre ikke se nogen løsning, der er brugbar - for sådan en skal også kunne håndhæves og samtidig være brugbar for annoncøren.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, 1 time siden:

helt enig. Jeg er tilsvarende ærgerlig over, at annoncører hastagger sig med 30 byer og lokationer, som de ikke er tilnærmelsesvis i nærheden af - i håbet om, at tiltrække husarer fra det område. Når jeg fx søger på "københavn" får jeg nogle gange annoncører fra Roskilde, Køge, Kalundborg og Korsør. Spild af min tid.

Jo! God idé. Det synes jeg at du skal indføre! Hvordan vil du gøre det? Jeg støtter op!

... og husk lige på:

At når du får indført, at de KUN må skrive den by de servicerer skal nogle selvfølgelig kontrollere at det så også er tilfældet at de dækker alle de byer som de skriver. :-) og hvis en kvinde dækker hele fyn eller sydjyllan at hun udfylder alle byer og alle postnumre uden undtagelse i annoncen i de landsdele. :-)

Nå, jokes tilside. Jeg kan desværre ikke se nogen løsning, der er brugbar - for sådan en skal også kunne håndhæves og samtidig være brugbar for annoncøren.

Ved at man SKAL  anfører et postnummer eller by navn, før annoncen kan upload - så kan pigen i annoncen selv skrive - hvis hun køre udover den by

jeg gide da heller ikke køre flere timer for at opdage at det ikke er pigen på billederne, eller servicen ikke stemmer overens med annoncen - det er vel ingen hemmelighed at på AL er der stor forskel på annonce og hvem man møder - jeg mener ikke man behøver mange besøg for at opleve virkeligheden

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 5 timer siden:

Ved at man SKAL  anfører et postnummer eller by navn, 

Du citerer mig, men misser alligevel min pointe. 

En kvinde der betjener 17 forskellige postnumre - ønsker du at hun skal angive alle postnumre hun betjener eller skal hun oprette 17 forskellige annoncer?

Hvis du KUN ønsker at der oprettes ET postnummer, men hun så skriver sig ud af resten - så skriver hun så selv "fyn og Jylland" og så er vi tilbage til udgangspunktet - at det ikke virker. Enten er data retvisende - eller også er det ikke fyldelstgørende.

Det er praktisk umuligt at gennemføre. 

Hvem skal betale for servicen  og tror du at en GP vil betale for en hjemmeside, der er så besværlig eller begrænser hendes muligheder for at annoncere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 1 time siden:

Du citerer mig, men misser alligevel min pointe. 

En kvinde der betjener 17 forskellige postnumre - ønsker du at hun skal angive alle postnumre hun betjener eller skal hun oprette 17 forskellige annoncer?

Hvis du KUN ønsker at der oprettes ET postnummer, men hun så skriver sig ud af resten - så skriver hun så selv "fyn og Jylland" og så er vi tilbage til udgangspunktet - at det ikke virker. Enten er data retvisende - eller også er det ikke fyldelstgørende.

Det er praktisk umuligt at gennemføre. 

Hvem skal betale for servicen  og tror du at en GP vil betale for en hjemmeside, der er så besværlig eller begrænser hendes muligheder for at annoncere?

Hejsa

 

jeg prøver lige sådanne her - på hendes annonce kan hun kun skrive et postnummer eller by navn - dette bliver det der er gældende for, når du søger evt. Aarhus 

jeg er ligeglad om hun så i sin annonce skriver Langeland, Bornholm osv med - ja måske opretter hun 17 forskellige annoncer - men dem ser du jo ikke…. Alle systemer kan der jo snydes i, men dette gør det da lidt mere besværligt

jeg syntes det er træls - hvis du kender det udtryk - jeg søger på Nordjylland - så ønsker pigen kontakt med fyn osv…. Og hun holder til i Esbjerg!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...