Hop til indhold
Guest ViborgMand

Latinaaababee i Aarhus

Recommended Posts

Guest ViborgMand

https://sugardaters.com/da/profile/jBW7bk-Lz-

Vi aftalte et møde. Hun krævede 1500 men vi endte med at aftale 1000 og så måtte jeg filme. 

Fik adressen og det var et kollegie i Aarhus.Synes det virkede lidt HMM, for havde jo hverken navn eller værelsenummer. Jeg skulle bare møde op udenfor og så ville hun åbne.

På snapchat hed hun noget med camgirl og jeg havde godt nok fået sendt almindelige billeder af hende, men tænkte at jeg ville tjekke det lidt mere an. Så vi aftalte at jeg sendte 100 kr og fik et par frækkere billeder. Jeg blev ikke slettet, men der begyndte bare at komme alle mulige undskyldninger for at hun lige var nede og vaske, hun var lige i byen osv.

Jeg tror det er den pige og ikke bare en fyr der gemmer sig bag. Men jeg tror dæleme også det bare er en overfladisk tøs som ikke er en skid interesseret i ærlighed og give den anden vej. Hun virker som thrash!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme opfattelse af hende.

1. gang på vej til Århus, spurgte hun om hvor lang tid jeg skulle bruge. Og jeg skrev 30-60min da jeg ikke er den hurtigste afslutter. Og det var åbenbart et problem med så lang tid,og der mødtes vi, men aftalte at droppe da det hun åbenbart ikke havde så lang tid. Og jeg har alligevel 2 timers kørsel til Århus

2. gang var jeg igen helt i Århus, men et nyt sted, og denne gang ignorerede hun beskeder og opkald over snapchat ved ankomst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødtes med hende flere gange. Hun er meget ustabil og vil tit have tilsendt penge før et møde. Det med at sende penge er jo som bekendt bare en dårlig idé. Så jeg har konsekvent sagt til hende at jeg kun sender når vi ses.Det har tilsyneladende hjulpet og det er lykkedes at mødes til noget okay sex et par gange.

Hun er vildt smuk, men lidt en pige der virker til at have haft en del modgang i hendes endnu unge liv og det kan måske forklare hendes ustabilitet og hustler attitude :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
just27fun skrev, den 3.7.2021 at 15:51:

Samme opfattelse af hende.

1. gang på vej til Århus, spurgte hun om hvor lang tid jeg skulle bruge. Og jeg skrev 30-60min da jeg ikke er den hurtigste afslutter. Og det var åbenbart et problem med så lang tid,og der mødtes vi, men aftalte at droppe da det hun åbenbart ikke havde så lang tid. Og jeg har alligevel 2 timers kørsel til Århus

 

Jeg har en time og valgte at bruge de 100 kr på billede for at se om hun var reel, fremfor at køre til Aarhus og tilbage igen. 

Egentlig lidt synd for sådan en pige, en dag ender hun med at rende ind i en der ikke bare accepterer det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er med i en lille gruppe tøser der siger at de giver BJ på toiletterne i Bruuns eller Banegården i Aarhus.

Har dog aldrig oplevet det ført ud i livet, på trods af at jeg reagerde rimeligt hurtigt.

Jeg har slettet hende og "Loco" fra snap, da de er MEGA useriøse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...