Hop til indhold
elwis

Vanessa i Kolding.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/262884

Jeg lavet et opslag i går om hvem man skulle besøge i det midtjyske. Og efter 8 timer var der kommet 1 svar. ( Det var godt nok ikke meget hjælp). 

Så jeg tog et sikkert valg, ved at vælge en som jeg havde besøgt for 1 år siden. Og det var Vanessa, som jeg kunne se var i Kolding. ( Det er hun de næste 3 dage, inden hun tager til Vejle) 

Dette er 2. Gang jeg skriver om Vanessa og jeg vil gøre det kort.  Da jeg har de samme rosende ord som sidst.  Til dem der ikke gider at søge efter min anmeldelse fra sidste gang. ( 1 år siden) kan jeg sige, at det er 100% pigen på de billeder og hun er rigtig sød og nemt at tale engelsk med. 

Stedet i Kolding er i en bolig blok, og man kan sætte bilen 300 meter derfra ved en daglig vare butik.  Selvom det er en bolig blok, så var det ok. 

Hun holder til i en lejlighed og bruger et værelse, hvor der kun lige er en seng og intet andet.

Pigen er helt i top når det kommer til service osv. Men stedet er ikke det bedste.

Hvis du er sød ved hende, så er jeg sikker på hun også er sød ved dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...