Youngsugardaddy 4 Skrevet 2. Juli, 2021 https://annoncelight.dk/showad/321681 Det er hende på billederne, men de er virkelig blevet manipuleret, ser slet ikke så godt ud i virkeligheden. Fed, doven og kan ikke finde ud af at ride. Vil anbefale jer at finde en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 2. Juli, 2021 Hendes billeder ligner heller ikke en lille tynd pige, så jeg var godt klar over at der ville være lidt til gården og gaden, derfor vidste jeg hun ikke ville være noget for mig, derfor besøgte jeg hende ikke i Odense. men hvis hun decideret er fed og ikke bare kraftig som billeder viser, ja så må det være gamle billeder hun bruger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Youngsugardaddy 4 Skrevet 2. Juli, 2021 hendes ansigt er ikke ligeså pænt, det er hende men de blevet manipuleret, heftigt manipuleret. Jeg overdrev lidt, med hun er fed og doven, kan godt lide en pige med lidt ekstra, men hun er mere kraftig end hvad billederne viser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 2. Juli, 2021 hun vil have der skal beetales for taxi GLEM det aldrig i livet om jeg vil betale det kunne blive meget dyrt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg