Pelle3003 35 Skrevet 2. Juli, 2021 Hej Ny GP i Kalundborg, kimmie. Har nogle besøgt kimmie ved Kalundborg og vil fortælle om deres oplevelse ? https://annoncelight.dk/showad/307600 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pusserfar 9 Skrevet 2. Juli, 2021 Jævn kedelig .. foto passer fint du kan kneppe hende uden gummi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest McFarlane Skrevet 2. Juli, 2021 Hun har også været på sd i en del år, så helt ny er hun ikke. Jeg kan ikke huske hendes profilnavn. Men giver pussefar ret, det er en kedelig omgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
varde_fc 49 Skrevet 2. Juli, 2021 Fuldstændig enig. Sød pige, men trist sex... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 2. Juli, 2021 dansk slank blond lille fræk sag med . Narturlig fast bryster.... Ahhh..... Hvis billede er retvisende, så er der vidst ikke meget fast i dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 3. Juli, 2021 McFarlane skrev, for 23 timer siden: Hun har også været på sd i en del år, så helt ny er hun ikke. Jeg kan ikke huske hendes profilnavn. Men giver pussefar ret, det er en kedelig omgang. Kunne det være hende her SugarDaters? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest McFarlane Skrevet 3. Juli, 2021 (edited) Nej, det er det ikke. Redigeret 3. Juli, 2021 af McFarlane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 3. Juli, 2021 McFarlane skrev, for 17 minutter siden: Nej, det er det ikke. Ok, der er 5 på 24 og de 2 af dem har billede på deriblandt Nova Lia, hendes bryster er vil heller ikke så faste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest McFarlane Skrevet 3. Juli, 2021 (edited) Hun er ikke 24. Hun er omkring de 40. Måske 45-50 Tror at du har kigget på datoen.. 24/6 Redigeret 3. Juli, 2021 af McFarlane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 193 Skrevet 3. Juli, 2021 Hun var og formentlig kort hos Hvidovrepigerne - så hudt jeg visker i foråret; jeg har ikke været der mvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pelle3003 35 Skrevet 3. Juli, 2021 Hvad gav i for en omgang uden gummi ? Er alligevel lidt nysgerrig, hvis prisen er Ok. Vi må støtte de få i Vestsjælland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 184 Skrevet 4. Juli, 2021 Hun er sq sød nok. det er husmorsex, hvis man søger noget der er mere kinky, så er det ikke der var der for nogle uger siden. Jeg var udemærket tilfreds der er en anden i samme by, der vendte jeg mig om og gik….. havde fornemmelsen af det ville være direkte misbrug. Catman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jol 33 Skrevet 6. Juli, 2021 Catman skrev, den 4.7.2021 at 10:33: Hun er sq sød nok. det er husmorsex, hvis man søger noget der er mere kinky, så er det ikke der var der for nogle uger siden. Jeg var udemærket tilfreds der er en anden i samme by, der vendte jeg mig om og gik….. havde fornemmelsen af det ville være direkte misbrug. Catman Hvem er den anden i byen,syntes ikke jeg kan finde andre end kimmie ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 184 Skrevet 7. Juli, 2021 Najaa et eller andet….. en meget tynd lille kvinde. Overskriften er.: liderlig kvinde 45 annonce er pt slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fraekkert 2 Skrevet 24. Juli, 2021 Jeg har en lidt anderledes lyst til tider. I dag besøgte jeg Kimmie og aftalen var vi skulle ligge tæt sammen og kæle, jeg måtte ikke komme men hun måtte gerne. Efter at kælet med hendes bryster i skestilling, i ved hun lå foran mig med ryggen til, fornemmede jeg hun var ægte ophidset og jeg begyndte med fingrerne at kæle hende imellem benene og det gav gevinst. Efter lidt tid viskede jeg til hende, kan du komme og hun stønnede ja og med lidt fingernemhed sendte jeg hende ud over kanten. det var en lækker oplevelse og det var helt sikkert ikke skuespil billederne er meget retvisende. Hun er en moden slank kvinde med bryster der er som de er på kvinder i den alder og i en størrelse der passer mig perfekt. Stedet er lidt kedeligt og en sovesofa er sgu ikke det mest romantiske. Kommer jeg igen, tjae måske og så bliver det efter den fulde pakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasplaren 49 Skrevet 23. December, 2021 Nogen der stadig har hendes nummer? Send gerne PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 184 Skrevet 24. December, 2021 Hun husere i Slagelse under navnet Ida…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1369 Skrevet 24. December, 2021 (edited) Catman skrev, for 3 timer siden: Hun husere i Slagelse under navnet Ida…. Må jo så være denne kvinde https://annoncelight.dk/showad/334366 Redigeret 24. December, 2021 af BlindBoy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg