Hop til indhold
General

Tid og pris på sex

Recommended Posts

Er prisen for en time steget med næsten kr 1000? 

Sidste år var priserne da ofte ca kr 1000 for en time, synes i år de ligger på kr 2000? Hvad hulen er der sket?

Del dette indlæg

Link til indlæg
General skrev, 1 time siden:

Er prisen for en time steget med næsten kr 1000? 

Sidste år var priserne da ofte ca kr 1000 for en time, synes i år de ligger på kr 2000? Hvad hulen er der sket?

Dine øjne er nok faldet på danske piger fremfor nogle udenlandske.  Prisen er ikke ifølge mit kendskab til det danske marked steget noget videre det sidste årti. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dine priser er også fornuftige - stor ros

Men når time prisen siger kr 1000 for 15 minutter synes jeg godt nok det er for dyrt for grund pakken. Ja jeg kigger på EU piger og dk piger som er sunde og raske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nogle piger ( danske ) som har er højt prisniveau.

er bl.a. stødt på 1200 for 15 min., hvilket er i den høje ende efter min mening. Men jeg ved jo selvfølgelig ikke om det kan være alle pengene værd. Jeg har endnu været for fattig/nærig til at forsøge til den pris.

danske piger ligger normalt et sted mellem  1000 og 1500 for en halv time. Det synes jeg er ok alt.

jeg har aldrig prøvet eller hørt om en time til 1000. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En time eller 45 minutter er jo fint med de piger, hvor de har god tid og nyder sex, får stamkunder. Måske GFE pakken

Og helt respekt for kunder og piger der har travlt og nøjes med 10 eller 15 minutter men ikke alle er one minut man 

Jeg kan sagtens kneppe og nyde en pige i en time men nyder kemien gider ikke stress og hvor kunder står på nakken af hinanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...