Hop til indhold

Recommended Posts

På grund af at jeg blev brændt af i Odense fra den aftale jeg ellers havde kontaktede jeg Ploy tidligere i dag, længe siden jeg har prøvet et Thai sted og hun så jo ung og dejlig ud og tilbyder både anal og blow uden gummi, så vi fik hurtigt aftalt en time med det hele og prisen var fornuftig :)

Mig afsted og stedet viste sig at være sådan en rigtig klassisk thaimassage biks så man føler sig hensat til et eller andet listigt sted i Thailand når man træder ind af døren :D..det var en ældre mutter der lukkede mig ind og et kort øjeblik frygtede jeg det var hende der skulle betjene mig men dog ikke, hun viste mig ind i et fint lille rum med en flot opredt briks og bad mig vente lidt og kort efter kom Ploy ind og jeg blev ikke skuffet, hun ser rigtig dejlig ud, det er ikke hende på billederne, faktisk ligner hun langtfra, hun er lille og ret mørk i huden, lidt buttet på den lækre måde, dejlig struttende numse og desværre silikone bryster og så havde hun en meget kort kjole på og ingen trusser..Wow...nå men det første hun gjorde var at hilse pænt på Thai maner og bagefter tog hun på min ret stive pik uden på mine shorts og hun mumlede at den blev svær at få op i nummer 2 :D..så var det ellers den obligatoriske thaimassage ikke for meget olie på og det gør hun fanme godt, det var virkelig dejligt og hun tager godt fat og hun var iøvrigt nøgen imens og man må rører så meget man vil, så blev jeg vendt om og fik et dejligt blowjob uden gummi og så var det tid til at knalde, på med gummi og så satte hun sig på den først i fissen og det gik nemt og hun er dejlig stram, og SÅ var det tid til at prøve det anale, det krævede en del opvarmning, hun smurte glidecrem på pik og i numse mange gange og prøvede til og jeg lå bare og tænkte det går aldrig det her, men frækt var det og til sidst lykkedes det sgu og hun gled stille og roligt ned over den og vi kunne begynde at knalde stille og roligt, så fik jeg hende om i en doggystyle og så var hun også ved at være åben og klar og jeg kneppede hende grundigt til jeg kom oppe i hende :wub: så snakkede vi lidt og jeg fik lidt mere massage, der var stadig 15 minutter tilbage så det endte med jeg fik noget olie på pikken og et par fingre i røven og så var det min tur til at tage imod :D..jeg nåede dog ikke at komme 2.gang, men dejligt var det virkelig.

https://annoncelight.dk/showad/301399

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en dejlig tur, og kender godt det med at man ikke “når” anden udløsning. Alderen gør det ikke nemmere, og tit så er det mig som giver op, selvom pigen giver den gas og prøver og prøver. Selve vejen til udløsning kan jo også være dejlig selvom man ikke når i mål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker, det var også en rigtig dejlig tur og selvom jeg ikke nåede at komme anden gang var hendes behandlig virkelig god...jeg er egentlig også stoppet med at race og stresse mod en udløsning, jeg nyder hele min time med en lækker pige uanset hvor mange gange jeg lige når at komme, men jeg kunne godt mærke på Ploy at hun tog det lidt til sig at jeg ikke kom igen til sidst og jeg måtte forsikre hende om at jeg nød det og at hun gjorde det godt osv..bestemt en rigtig sød pige som gjorde hvad hun kunne for at gøre mig tilfreds :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...