Hop til indhold
nordjyskfyr

Mor/Datter Aalborg

Recommended Posts

lille_peter skrev, for 31 minutter siden:

Har du prøvet den udemærket søgefunktionen øverst til højre?

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=annoncelight.dk%2Fshowad%2F279238&search_and_or=or

Der står jo ikke en enste konkret erfaring med dem begge to i den anden tråd.

kun en masse spørgsmål og  bekræftelser på at Cille er sød. Så mon ikke det er derfor trådstarter spørger konkret efter erfaringer med dem begge?

Jeg kan også bekræfte at Cille er mega nice - og at jeg er nysgerrig på moren:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 3 timer siden:

Har du prøvet den udemærket søgefunktionen øverst til højre?

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=annoncelight.dk%2Fshowad%2F279238&search_and_or=or

Tak for et totalt ligegyldigt svar fra en sur gammel mand :-) god dag til dig :-) smil til verden og verden smiler til dig ;-) (evt også læs indlæg før svar )

Del dette indlæg

Link til indlæg
nordjyskfyr skrev, for 40 minutter siden:

Tak for et totalt ligegyldigt svar fra en sur gammel mand :-) god dag til dig :-) smil til verden og verden smiler til dig ;-) (evt også læs indlæg før svar )

Nu kommer man længst med venlighed, men det har din mor åbenbart glemt at fortælle dig :rolleyes: men sådan er det jo, nogle børn bliver tabt på gulvet  - uheldigt at det lige var dig!

Gid din røv må klø og dinne arme er for korte :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
nordjyskfyr skrev, for 8 timer siden:

Hejsa har ledt men ikke fundet svar desværre :-( er der nogen der har besøgt dem begge som vil fortælle om det? ved godt det er frække Cille den ene og hun er skøn men vil gerne høre fra en som har oplevet dem begge :-) 

laver de lesbisk og kan man kneppe dem på skift uden gummi skift?  https://annoncelight.dk/showad/279238

Jeg har besøgt dem sammen. Men kan ikke svare specifikt på dine spørgsmål, dertil var rollerne mellem dem for skarpt opdelt, på min opfordring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 6 timer siden:

Jeg har besøgt dem sammen. Men kan ikke svare specifikt på dine spørgsmål, dertil var rollerne mellem dem for skarpt opdelt, på min opfordring. 

den forstod jeg ikke ...kan du uddybe ? lyder lidt spændende :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nordjyskfyr skrev, for 10 timer siden:

den forstod jeg ikke ...kan du uddybe ? lyder lidt spændende :-) 

Du spurgte til en som har oplevet begge. Det har jeg.
Men som jeg også skriver, dine specifikke spørgsmål kan jeg ikke besvare, da det vi foretog os sammen ikke involverede: 1) Lesbisk leg mellem de to piger uden mig som omdrejningspunkt og "mellemmand" (i fysisk forstand, LOL), og 2) Knalde dem på skift med kondom på og uden at skifte det.

Mht. til det første, de er i hvert fald OK med at have deres kroppe og ansigter meget tæt op ad hinanden - hvad man også kan fornemme på deres fotos -  og går ikke af vejen for eks. at dele diverse kropslige sekreter via "mellemmanden" ! 

Og jeg vil tilføje hvad du øjensynlig allerede ved, Cille er både køn og lækker. Var hun min unge nabo, og havde hun spankuleret rundt i en let, men tækkelig, sommerkjole som den hun modtog mig i, ville jeg sikkert have siddet endnu og skulet med stiv pik og hovedet fuld af fantasier. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 25 minutter siden:

Du spurgte til en som har oplevet begge. Det har jeg.
Men som jeg også skriver, dine specifikke spørgsmål kan jeg ikke besvare, da det vi foretog os sammen ikke involverede: 1) Lesbisk leg mellem de to piger uden mig som omdrejningspunkt og "mellemmand" (i fysisk forstand, LOL), og 2) Knalde dem på skift med kondom på og uden at skifte det.

Mht. til det første, de er i hvert fald OK med at have deres kroppe og ansigter meget tæt op ad hinanden - hvad man også kan fornemme på deres fotos -  og går ikke af vejen for eks. at dele diverse kropslige sekreter via "mellemmanden" ! 

Og jeg vil tilføje hvad du øjensynlig allerede ved, Cille er både køn og lækker. Var hun min unge nabo, og havde hun spankuleret rundt i en let, men tækkelig, sommerkjole som den hun modtog mig i, ville jeg sikkert have siddet endnu og skulet med stiv pik og hovedet fuld af fantasier. 

He he tak for et godt svar :-) desværre sidder jeg nu her med ståpik og bliver vist nødtil at besøge dem når muligheden melder sig ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...