klarpådet 87 Skrevet 1. Juli, 2021 Har lyst til en lille fræk oplevelse. Men synes udvalget er ekstremt tyndt for tiden. For et par uger siden var der så mange jeg gerne ville besøge på samme tid, at det blev for dyrt hvis jeg skulle besøge dem alle. Nu er der næsten ingen der frister, men hvem ville i besøge hvis det var ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 366 Skrevet 1. Juli, 2021 Du har ret. Sommertid. Man får ikke lyst at besøge nogen hvis man ser det elendige og kedelige tilbud. Måske er Mia et bud trods alt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klarpådet 87 Skrevet 1. Juli, 2021 Ja præcis, Mia har været oppe til overvejelse, og nok også hende jeg ender med at gå med hvis ikke der dukker andet op snart ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 1. Juli, 2021 Kan varmt anbefale Alessia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klarpådet 87 Skrevet 1. Juli, 2021 Lange skrev, for 1 time siden: Kan varmt anbefale Alessia Ja har været forbi hende før, og det var bestemt også en god oplevelse. Men for mig ligger spændingen for det meste i at prøve noget nyt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 1. Juli, 2021 Kan også varmt anbefale dejlige Lizbeth. Der er også Anita, som jeg dog ikke har besøgt endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klarpådet 87 Skrevet 1. Juli, 2021 Lange skrev, 1 time siden: Kan også varmt anbefale dejlige Lizbeth. Der er også Anita, som jeg dog ikke har besøgt endnu. Gad mega gerne besøge Lizbeth, men sidst jeg skrev til hende blev hun sur over en formulering jeg lavede med jeg gerne ville prøve hende, så nu svarer hun ikke. Anita, hun ser dejlig ud, men har læst lidt middelmådige anmeldelser, også synes jeg sku 1000 kr og op er for meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 1. Juli, 2021 Ærgerligt med Lizbeth, hun er ellers skide dejlig. Skal selv besøge hende for 3. gang på lørdag. Enig i at hende Anita nok er lidt en lotto-kupon. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 40 Skrevet 2. Juli, 2021 Skal du så sende selfie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 2. Juli, 2021 (edited) Har ikke besøgt Anita, så ved ikke om hun kræver en selfie. Har aldrig oplevet nogen, som har krævet det før. Redigeret 2. Juli, 2021 af Lange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 2. Juli, 2021 torbenb skrev, for 22 timer siden: Du har ret. Sommertid. Man får ikke lyst at besøge nogen hvis man ser det elendige og kedelige tilbud. Måske er Mia et bud trods alt. En søgning på AL giver ca. 30 piger at vælge imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Youngsugardaddy 4 Skrevet 5. Juli, 2021 ja, men hvor mange er hvem de udgiver sif for? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soldatoinkognito 10 Skrevet 6. Juli, 2021 Lange skrev, den 1.7.2021 at 19:28: Ærgerligt med Lizbeth, hun er ellers skide dejlig. Skal selv besøge hende for 3. gang på lørdag. Enig i at hende Anita nok er lidt en lotto-kupon. Her må jeg tilslutte mig! Lizbeth er fantastisk! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klarpådet 87 Skrevet 8. Juli, 2021 Soldatoinkognito skrev, den 6.7.2021 at 21:16: Her må jeg tilslutte mig! Lizbeth er fantastisk! Fik besøgt Lizbeth, og slap af alle andre oplevelser, selv næsten med almindelige piger, blegner jo i forhold til hende.. Hun er godt nok toppen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 8. Juli, 2021 Fedt. Ja der er ingen andre som hende. Altid top service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 9. Juli, 2021 Ville helt klart kikke Majas vej. https://annoncelight.dk/showad/257986 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 949 Skrevet 10. Juli, 2021 massage er fedt skrev, den 9.7.2021 at 20:26: Ville helt klart kikke Majas vej. https://annoncelight.dk/showad/257986 Den anbefaling er god! Har været hos hende et par gange og hun er supersød og troværdig. Som man kan se er priserne virkelig fair. Dog har hun i denne omgang brugt billeder af en anden kvinde. Det lyder som noget der kommer til at trække ned. Det bør det ikke. De liger meget godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 191 Skrevet 10. Juli, 2021 (edited) klarpådet skrev, den 1.7.2021 at 14:12: Har lyst til en lille fræk oplevelse. Men synes udvalget er ekstremt tyndt for tiden. For et par uger siden var der så mange jeg gerne ville besøge på samme tid, at det blev for dyrt hvis jeg skulle besøge dem alle. Nu er der næsten ingen der frister, men hvem ville i besøge hvis det var ? Det kan man sørme også se på priserne Aalborg er meget bedre med, selv om hovedstaden er endnu billigere med tysklandspriser i må ha mange $$$ i Aarhus Redigeret 10. Juli, 2021 af freeman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg