Hop til indhold
klarpådet

Tyndt udvalg i Aarhus? Hvem ville i besøge?

Recommended Posts

Har lyst til en lille fræk oplevelse. Men synes udvalget er ekstremt tyndt for tiden. For et par uger siden var der så mange jeg gerne ville besøge på samme tid, at det blev for dyrt hvis jeg skulle besøge dem alle. Nu er der næsten ingen der frister, men hvem ville i besøge hvis det var ? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret. Sommertid. Man får ikke lyst at besøge nogen hvis man ser det elendige og kedelige tilbud. Måske er Mia et bud trods alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 1 time siden:

Kan varmt anbefale Alessia

Ja har været forbi hende før, og det var bestemt også en god oplevelse. Men for mig ligger spændingen for det meste i at prøve noget nyt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, 1 time siden:

Kan også varmt anbefale dejlige Lizbeth. Der er også Anita, som jeg dog ikke har besøgt endnu.

Gad mega gerne besøge Lizbeth, men sidst jeg skrev til hende blev hun sur over en formulering jeg lavede med jeg gerne ville prøve hende, så nu svarer hun ikke. 

Anita, hun ser dejlig ud, men har læst lidt middelmådige anmeldelser, også synes jeg sku 1000 kr og op er for meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgerligt med Lizbeth, hun er ellers skide dejlig. Skal selv besøge hende for 3. gang på lørdag. Enig i at hende Anita nok er lidt en lotto-kupon.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke besøgt Anita, så ved ikke om hun kræver en selfie. Har aldrig oplevet nogen, som har krævet det før.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
torbenb skrev, for 22 timer siden:

Du har ret. Sommertid. Man får ikke lyst at besøge nogen hvis man ser det elendige og kedelige tilbud. Måske er Mia et bud trods alt.

En søgning på AL giver ca. 30 piger at vælge imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, den 1.7.2021 at 19:28:

Ærgerligt med Lizbeth, hun er ellers skide dejlig. Skal selv besøge hende for 3. gang på lørdag. Enig i at hende Anita nok er lidt en lotto-kupon.

Her må jeg tilslutte mig! Lizbeth er fantastisk! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Soldatoinkognito skrev, den 6.7.2021 at 21:16:

Her må jeg tilslutte mig! Lizbeth er fantastisk! 

Fik besøgt Lizbeth, og slap af alle andre oplevelser, selv næsten med almindelige piger, blegner jo i forhold til hende.. Hun er godt nok toppen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
massage er fedt skrev, den 9.7.2021 at 20:26:

Ville helt klart kikke Majas vej.

https://annoncelight.dk/showad/257986

Den anbefaling er god! Har været hos hende et par gange og hun er supersød og troværdig. Som man kan se er priserne virkelig fair. Dog har hun i denne omgang brugt billeder af en anden kvinde. Det lyder som noget der kommer til at trække ned. Det bør det ikke. De liger meget godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
klarpådet skrev, den 1.7.2021 at 14:12:

Har lyst til en lille fræk oplevelse. Men synes udvalget er ekstremt tyndt for tiden. For et par uger siden var der så mange jeg gerne ville besøge på samme tid, at det blev for dyrt hvis jeg skulle besøge dem alle. Nu er der næsten ingen der frister, men hvem ville i besøge hvis det var ? :) 

Det kan man sørme også se på priserne ;-) Aalborg er meget bedre med, selv om hovedstaden er endnu billigere med tysklandspriser B)
i må ha mange $$$ i Aarhus ;-) 

Redigeret af freeman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...