Hop til indhold
Gæst

Godkendelse/handling krævet

Recommended Posts

Gæst

Har i sendt mail ud omkring at man lige skal godkende sig selv ellers bliver ens konto slettet? 
 

Nu er jeg ikke lige typen der trykker på links jeg får i mails :ph34r:

96F52EE4-1DF8-4941-98D2-CE6F1BEDE36E.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kysseglade Molly skrev, for 14 minutter siden:

Har i sendt mail ud omkring at man lige skal godkende sig selv ellers bliver ens konto slettet? 
 

Nu er jeg ikke lige typen der trykker på links jeg får i mails :ph34r:

96F52EE4-1DF8-4941-98D2-CE6F1BEDE36E.png

Nej det er ikke dem. Du skal bare slette den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Kysseglade Molly

Godt du ikke har trykket på det link  som der var i mailen. Den skriger langt væk af at det er en forfalsket mail, den er HELT SIKKERT IKKE sendt af eroguide.dk

 

Der er følgende ting som der får de røde lamper til at blikke: 

 

• den er afsendt fra en gmail ([email protected]) og ikke fra en eroguide.dk mail!

• linket som der er i mailen er til en hjemmeside på wixsite.com .

 

Det er helt sikkert en Phishing mail hvor man forsøger at lokke nogle personlige oplysninger ud af dig som f.eks. dit password til EG.

Det ser ud til at de bliver sendt til flere GP her på EG, det er også gået ud over SweetMilf6630.

 

Var det ikke en god idé hvis @Administrator sendte en advarsel ud til alle om at der bliver sendt falske mails, som der ikke kommer fra EG?

Venlig hilsen 

lille_peter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, den 1.7.2021 at 00:06:

sendte en advarsel ud til alle om at der bliver sendt falske mails, som der ikke kommer fra EG

Advarsler er pænt mere irriterende end det spam som altid er let-gennemskueligt og som du burde have et spamfilter til at tage toppen af. - I dette tilfælde advarer google ovenikøbet om, at det er en potentiel mail - så yderligere advarsler burde være overflødige.

Hvis du forholder dig intelligent til det du modtager, behøver du ikke få advarsler om at "pas på, der er mennesker derude der snyder" døøøhh.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Harran skrev, for 3 timer siden:

Advarsler er pænt mere irriterende end det spam som altid er let-gennemskueligt og som du burde have et spamfilter til at tage toppen af.

Hvis du ikke ønsker at modtage advarsler, kan den nok løses med en on/off funktion. 

Formoder da heller ikke at der vil komme hundredevis af advarsler, men kun nogle ganske få om året. 

Harran skrev, for 3 timer siden:

I dette tilfælde advarer google ovenikøbet om, at det er en potentiel mail

Ikke alle anvender Gmail og bliver derfor ikke gjort opmærksom på det.

Harran skrev, for 3 timer siden:

Hvis du forholder dig intelligent til det du modtager, behøver du ikke få advarsler om at "pas på, der er mennesker derude der snyder" døøøhh.

Som det fremgår af mit svar har jeg hørt alarm klokken ringe klart og tydeligt. 

Harran skrev, for 3 timer siden:

intelligent

Nu ved jeg ikke om du mener at du er mere intelligent end andre? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 45 minutter siden:

Nu ved jeg ikke om du mener at du er mere intelligent end andre? :rolleyes:

bestemt ikke. Men måske lidt mindre doven. Jeg har ikke noget imod at bruge lidt energi til at forholde mig kritisk til min omverden og føler ikke et behov for at andre skal løse mine simple problemer.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 7 timer siden:

Men måske lidt mindre doven

Jeg tænker ikke det har noget med dovenskab at gøre, du og jeg modtager nok et begrænset antal mails om dagen, hvorimod at en GP's mailboks nok er fyldt til randen og derfor ikke har tiden til at analysere alle mails grundigt. Og vi er jo alle mennesker som der kan lave fejl i ny og næ, så er det jo altid rat med en hjælpende hånd, lige som vi advarer hinanden om politiets fotovogne. 

Venlig hilsen lille_peter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen

Er det jer eller ej ? Vælger ikke at handle på den tænker det fake ?

C44729EB-6197-495D-B737-E357E9AA2CF1.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...