Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/286388

Har besøgt Tullemor i Horsens. Hun er en sød og smilende kvinde der tar imod i sit private hjem Efter at have vasket pikken en ekstra gang og smidt al tøjet på badeværelse kommer jeg ind i rummet hvor lagengymnastikken skal foregå. Tullemor smider hurtigt tøjet og en dejlig erotisk formet krop kommer til syne. Dejlige store bryster og lækker stor røv jo udstyret er orden. Ve lægger os på sengen og tungekysser samtidig med berøring af bryster og pik. Min pik begynder allerede at komme til live og da jeg med den ene fortsætter fra måsen ned og berører fissen, er jeg ikke i tvivl om Tullemor også nyder berøringen g samværet. Selvom det kun er berøring uden på fissen, fornemmer jeg at hun hurtig bliver fugtig, meget fugtig. Jeg kravler ned g anbringer mig med hovedet mellem hendes ben og min ivrige tunge slikker først blidt for senere at øge tempoet og presset ind på fissen og klitten. Hun bliver fugtigere og uroen i hendes underliv og lydende fra hendes mund fortæller mig af hun nu er meget liderlig og tændt

Vi bytter plads og hendes mund og tunge starter op på et blowjob jeg aldrig har fået magen til, det er svært at forklare det skal opleves, men det er variationen i det hun gør og måden hun gør det på - min pik var i hvert fald meget begejstret. Efter kondomet var kommet på gled hun ned over pikken og red mig dejligt. Efter et stykke tid bad jeg hende om at lægge sig på ryggen og pikken kom igen ind i en våd fisse, efter et stykke tid var jeg nødt til at trække mig ud ellers var jeg eksploderet Fingerkneppede hende hårdt med 2 fingre og pludselig blev der meget fugtigt - hun  sprøjtede  op i fissen med pikken igen og skal love for at fugt var der nok af i den sjaskvåde fisse. Efter at have nydt det et stykke tid bad Tullemor mig om, at kravle af og lægge mig på ryggen, så hun kunne kravle ovenpå og igen glide ned over min pik. Nu fik den ikke for lidt og hun red mig til den bedste orgasme jeg længe har fået

Tullemor kan varmt anbefales hvis man er til modne kvinder med former  tak for dejlig sex Tullemor

Redigeret af gamlingen
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrX skrev, den 2.8.2021 at 03:12:

Hvordan var hygiejnen på stedet og er det en diskret adresse? Fin anmeldelse:)

Hygiejnen "fejler" efter min mening ikke noget

Det er i stuetagen (høj stue hedder vist) i en boligblok, de gange jeg har været der, har vi sms'et frem og tilbage når jeg har parkeret, så hun hurtigt kan lukke mig ind, og jeg har ikke mødt nogen  opgangen, om der er nogen der ser noget ud af deres vinduer kan jeg jo ikke vide

Captain skrev, den 27.7.2021 at 09:54:

Fantastisk anmeldelse

Nu glæder jeg endnu mere til en date med den skønne Tullemor

Ja du kan i den grad glæde dig til at besøge hende - hun er skøn, at dyrke lagengymnastik med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...