Hop til indhold
Oldtimer

Besøg hos Christa Bella, Seductiongirls

Recommended Posts

Jeg var forbi Christa for en halv times underholdning.

Christa er en lille køn sag med hjulpne bryster (vellavede, men hjulpne), hendes læber virkede også som om de var blevet hjulpet lidt på vej. Men det samlede resultat er faktisk ganske appetitligt, så jeg hoppede ud i det.

Først et hurtigt bad, et fire timers møde, sætter sine spor i form af lettere ubehagelige kropslugte. Christa var meget omhyggelig med, at jeg ikke mødte andre gæster. Selv er jeg ligeglad, vi kommer jo alle for det samme, men andre er nok lidt mere generte.

Christa var lidt tilbageholdende i starten, men da mine hænder begyndte at gå på opdagelse på hendes krop (nogle vil nok sige: Da jeg begyndte at gramse) forsvandt de fleste klæder, hun beholdt de selvsiddende netstrømper og det synes jeg er ret frækt.

Hendes franske var fortrinligt, selvfølgelig med, vi var jo på Seductiongirls. og Minitimeren blev ganske begejstret, hun reagerede ganske sødt på mine franske sprogøvelser, så den del var fortrinlig.

Herefter om i en missionær, hvilket jeg synes godt om, der er god udsigt til den smukke. Jeg gav den alt hvad den kunne trække i varierende bevægelser, fra blide over i de mere vilde. Hun responderede fint med små klynk, der gradvist blev mere og mere intense. Det virkede faktisk som om hun fulgte med. Tilslut blev kondomet fyldt og hun nussede det af og jeg fik en tur med vådservietterne.

En ganske behagelig måde at bruge en halv time på og jeg kunne da godt have lyst en anden gang.

Christa er fra Belgien, har boet senere i Rumænien og Tyskland, næste gang tror jeg, jeg vil tale tysk til hende. Hendes engelske er forståeligt og udmærket, men jeg foretrækker at tale tysk.

Jeg vil give Christa en varm anbefaling, en nydelig lille sag (en rock'a'billy), der er indstillet på, at du skal nyde det.

Et link skal I ikke snydes for:

http://seductiongirls.dk/pigerne/christa/

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 14 timer siden:

Jeg var forbi Christa for en halv times underholdning.

Christa er en lille køn sag med hjulpne bryster (vellavede, men hjulpne), hendes læber virkede også som om de var blevet hjulpet lidt på vej. Men det samlede resultat er faktisk ganske appetitligt, så jeg hoppede ud i det.

Først et hurtigt bad, et fire timers møde, sætter sine spor i form af lettere ubehagelige kropslugte. Christa var meget omhyggelig med, at jeg ikke mødte andre gæster. Selv er jeg ligeglad, vi kommer jo alle for det samme, men andre er nok lidt mere generte.

Christa var lidt tilbageholdende i starten, men da mine hænder begyndte at gå på opdagelse på hendes krop (nogle vil nok sige: Da jeg begyndte at gramse) forsvandt de fleste klæder, hun beholdt de selvsiddende netstrømper og det synes jeg er ret frækt.

Hendes franske var fortrinligt, selvfølgelig med, vi var jo på Seductiongirls. og Minitimeren blev ganske begejstret, hun reagerede ganske sødt på mine franske sprogøvelser, så den del var fortrinlig.

Herefter om i en missionær, hvilket jeg synes godt om, der er god udsigt til den smukke. Jeg gav den alt hvad den kunne trække i varierende bevægelser, fra blide over i de mere vilde. Hun responderede fint med små klynk, der gradvist blev mere og mere intense. Det virkede faktisk som om hun fulgte med. Tilslut blev kondomet fyldt og hun nussede det af og jeg fik en tur med vådservietterne.

En ganske behagelig måde at bruge en halv time på og jeg kunne da godt have lyst en anden gang.

Christa er fra Belgien, har boet senere i Rumænien og Tyskland, næste gang tror jeg, jeg vil tale tysk til hende. Hendes engelske er forståeligt og udmærket, men jeg foretrækker at tale tysk.

Jeg vil give Christa en varm anbefaling, en nydelig lille sag (en rock'a'billy), der er indstillet på, at du skal nyde det.

Et link skal I ikke snydes for:

http://seductiongirls.dk/pigerne/christa/

Venligst OT

Jeg har besøgt Kristyn (Christa) nogle gange efterhånden, og der er ikke meget belgisk over hende. Hun er mig bekendt 100% ungarer. 
Resten af beretningen kan jeg tilslutte mig, bortset fra jeg ikke kan forstå at man vil have BJ med hætte på når man kan få det uden til samme pris og af samme pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, 1 time siden:

der er ikke meget belgisk over hende. Hun er mig bekendt 100% ungarer.

Jeg tænkte også "bullshit", da jeg læste det. Det samme med Naia Nautica samme sted. Jeg har som sådan ikke noget problem med, at der er udenlandske piger hos Seductiongirls og andre "danske" bordeller. Men det ville altså klæde dem ikke at lyve omkring nationaliteterne på de pågældende piger. Jeg formoder, at SG synes, at "belgisk" giver mere eksklusive konnotationer end "ungarsk", hvilket igen er noget fis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, som svar til GG og Morabito:

Mht nationaliteten, så refererede jeg det, hun selv sagde og hun lagde ikke skjul på, at hun havde været længe i Ungarn og jeg spørger ikke om bevis på herkomst, det er mig ret ligegyldigt, hvis blot den verbale kommunikation fungerer. Den non-verbale er noget ganske andet.

Mht blow uden. Dels er det knapt så vigtigt for mig, uden er selvfølgelig mere intimt, men ikke så vigtigt (for mig), dels foregik mit møde hos Seductiongirls og der spørger jeg aldrig om "uden" ydelser. Jeg respekterer stedets regler.

Mht. tidligere navne (Slapman), så anser jeg det ikke for god tone at røbe dem på et semioffentligt board. Der har været flere diskussioner om det herinde, og jeg synes diskretionen vejer tungest.

Og det hele sammenkogt, så havde jeg en dejlig halv time med en fræk sag og det er jo derfor jeg besøger de frække piger/kvinder.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh, det er vi ikke og jeg vil foreslå evt. videre meningsudveksling tages på PM. Vi skal ikke afspore min anmeldelse af en dejlig pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun ser dejlig ud 

er hindes bryster ægte og hvordan vil du beskrive hende da sc har det med at manipulere meget med deres billeder 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes bryster er absolut ægte, men som jeg skriver: Hjulpne. Synes ikke billederne er mere manipulerede end mange andre. Jeg synes, hun er appetitlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 14 timer siden:

Tjah, som svar til GG og Morabito

Jeg beklager, hvis min kommentar fremstår som møntet på dig og din gode anmeldelse. Det var ikke min mening. Min kritik går på bordellet, som lyver om pigernes nationalitet.

Redigeret af Morabito
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 10 timer siden:

Jeg beklager, hvis min kommentar fremstår som møntet på dig og din gode anmeldelse. Det var ikke min mening. Min kritik går på bordellet, som lyver om pigernes nationalitet.

Inden du begynder at pege mere fingre af os, så kunne det måske tænkes at pigerne selv oplyser hvor de er fra og vi ikke ligefrem står klar med sprogtest osv.

Men nu er det opklaret, så kan alle komme videre og fortage sig noget sjovere på denne lørdag, såsom se noget bold og få bøf og blowjob :wink:

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg
jst skrev, for 15 timer siden:

hun ser dejlig ud 

er hindes bryster ægte og hvordan vil du beskrive hende da sc har det med at manipulere meget med deres billeder 

 

Nr 1, så er vores forkortelse SG, ikke SC ( det er sexyclub )

Nr 2. Har vi intet med pigernes billeder at gøre, det er et samarbejde mellem fotograf og pigen, så dem du må rette henvendelse til, hvis du er utilfreds. Vi modtager kun billederne og sætter dem på hjemmesiden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 9 timer siden:

Nr 1, så er vores forkortelse SG, ikke SC ( det er sexyclub )

Nr 2. Har vi intet med pigernes billeder at gøre, det er et samarbejde mellem fotograf og pigen, så dem du må rette henvendelse til, hvis du er utilfreds. Vi modtager kun billederne og sætter dem på hjemmesiden ;-)

det var da en mærkelig måde at svare en kunde på så lad mig svare på samme måde 

Nr.1 min fejl at jeg har skrevet SC og ikke SG men lade det nu ikke ødelægge din dag vel .....

Nr 2: hvorfor skulle jeg dog være utilfreds. i har nogle dejlige pige ansat ... mit spørgsmål gik på og det var ægte bryster hun hade og om hun ligner personen som er på billede eller om det var gamle billeder.. ,men lad nu heller ikke dette ødelægge din dag vel ..

mvh 

en glad kunde 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...