Hop til indhold
Tyren13

Er Randers gået lidt kold??

Recommended Posts

Jeg synes det er de samme piger der dukker op forskellige steder og der er kun to tre steder de tilbyder hele pakken - 1000 kr. for massage, hj, bj og sikker sex. Det er rimeliget nok - men der ikke rigtigt noget der hitter.

Hos Lanna kommer der en ældre halvbuttet model, der kan være svær at hidse sig op over.

Hos Kat får man en af de snart mange hjælpere med forskellig oplevelse.

Indlægget om Baangann var ganske godt, skulle måske prøve det?

Nan er flyttet hjem i privaten, jeg tror ikke hun tilbyder noget specielt mere.

Ja listen er lang men ikke umiddelbart spændende.

Jeg synes 1000 kr er en del penge så jeg forvenetr at få lidt medleven for pengene, ellers vil jeg bruge mine surt sammensparede skillinger på noget andet.

Det kan godt lyde som et surt opstød, Det skal ikke opfattes sådan. Jeg giver gerne 1000 kr for en god oplevelse. når pigen er køn, ydelsen fin og kemien er i orden.

Jeg beder blot om hjælp til at finde det rigtige sted.

Nogen der her et godt forslag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok som i søster byen Århus.

Der er utroligt mange thai piger der arbejder i massage "industrien".

Oplevelsen man får på en thai klinik er stort set helt afhængig af pigen. Kun meget få steder har lavet en slags manual for hvordan kunden skal opleve besøget. Kender kun Hedemannsgade i Århus hvor reglerne er lagt fast. Til dels NN på Oddervej, men der er af og til smuttere af dimensioner ;)

Når så pigene rykker rundt, så bliver billedet helt uoverskueligt.

Mit råd er at følge pigen, men der er ikke nemt ved jeg. Der er stadig en jeg leder efter! Pi hvor er du?

Anderledes hos de søde danske piger, som helt selv står for at forme deres renome og brand - selv om de er tilknyttet en klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...