Hop til indhold
SomeDanishGuy

Erotisk massage i Rom

Recommended Posts

Hey folkens, jeg er på ferie i Rom og kunne godt bruge en god massage, af den erotiske slags ;) Jeg har forsøgt at søge rundt her på forummet og været på gode gamle google. Men synes ikke jeg har kunne finde oplagte muligheder (med anmeldelser). Så håber nogen her på siden har anbefalinger/erfaringer at dele ud af :)

Redigeret af SomeDanishGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg
SomeDanishGuy skrev, for 1 time siden:

Hey folkens, jeg er på ferie i Rom og kunne godt bruge en god massage, af den erotiske slags ;) Jeg har forsøgt at søge rundt her på forummet og været på gode gamle google. Men synes ikke jeg har kunne finde oplagte muligheder (med anmeldelser). Så håber nogen her på siden har anbefalinger/erfaringer at dele ud af :)

Hej Danish,
Jeg var i Pisa for 18 mdr. siden. Jeg valgte den første thai shop i byen og der var bid. Ligesom at være herhjemme.
Jeg ved ikke om stedet i Pisa tilbød andet end HJ. Det var det jeg fik
Søgte bare på thai massage på google maps. Tænker også der er "ekstra" på menuen de fleste steder.
Den sidste pige som var sammen med Bee (før Mimi) hos Sweet Thai på Frederikssundsvej kom fra Italien.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lignende erfaringer fra Milano og en mindre by på vejen hjem. Altså find thaimassage og der er næsten helt sikkert mere på programmet end massage. Der var faktisk nogle fora i lighed med eroguide dengang. På italiensk, så jeg tror da det er muligt at finde nogle oplysninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...