Gammel rotte 1237 Skrevet 30. Juni, 2021 Hej. er der nogen af jer der har fået massage ved at vise coronaPAS, eller skal man have en test??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandflugt Skrevet 30. Juni, 2021 Ja, Coronapas er fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 30. Juni, 2021 Gammel rotte skrev, for 22 minutter siden: Hej. er der nogen af jer der har fået massage ved at vise coronaPAS, eller skal man have en test??? ved 50 % af alle de thai steder jeg har fået massage, har jeg skulle vise Corona pas, de går meget mere op i det, en alm glædespiger ( udenlandske) her er jeg aldrig blevet spurgt , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 705 Skrevet 30. Juni, 2021 Gammel rotte skrev, for 25 minutter siden: Hej. er der nogen af jer der har fået massage ved at vise coronaPAS, eller skal man have en test??? De fleste vil bare se pas, og nogle der ikke engang på telefonen når man viser det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg