Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thaimig
sunkist1 skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/301399

nogen erfaring herfra?

syntes at hun ser rigtig sød og lækker ud, så hvis billederne er ægte og hun er sød og ikke mindst sexet at være sammen med. Ja så kan det blive dyrt

 

Altså hvis hende på billederne er Thai, så kan jeg godt gå for at være en bleg Afrikaner, hun ligner på ingen måde en Thai, langt fra :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 23 timer siden:

Altså hvis hende på billederne er Thai, så kan jeg godt gå for at være en bleg Afrikaner, hun ligner på ingen måde en Thai, langt fra :huh:

Hov hov Thaimig, skulle en rigtig thai være mørk i huden.....:o

Mange asiater er lyse i huden. Hende her har bare været så dum, at farve hendes sorte hår. Hun kan sagtens være fra Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
dealmaker skrev, for 27 minutter siden:

Hov hov Thaimig, skulle en rigtig thai være mørk i huden.....:o

Mange asiater er lyse i huden. Hende her har bare været så dum, at farve hendes sorte hår. Hun kan sagtens være fra Thailand.

Nope, never, en Asiat er lyse i huden dog altid mørke brystvorter og sort hår, men jeg vægter dog ved hendes ansigt, hun har aldrig været Thai og for den sags skyld ej heller Asiat 

Så tilbage til efterlysning, beklager naturligvis afsporing, men Asiat, never 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser super lækker ud ! Men er det en "ombygget" ?. Ikke for starte rygter eller falsk anklage. Må bare erkende at de nogen gange kan være lavet forbandet godt . Og på det sidste billede syntes jeg godt der kunne være lidt androgyne træk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...