Hop til indhold
Randers_Borger

Når kvinder går til Thai Massage??

Recommended Posts

Hej

Jeg er selv meget glad for, at gå til Thai massør og nyder både massagen og de gode øjeblikke med strejf og pirrende massage :P

Hvordan er det for Jer piger herinde, får I også del i Thai massørernes pirrende berøringer (som vi mænd glædes meget over), eller er det bare helt ren massage??

Jeg ved selvfølgelig godt at det afhænger af stedet..

Ser frem til, at høre fra Jer ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min eks-kæreste havde en veninde der havde en fast thai massør der altid gav hende orgasme. De lærte hinanden rigtig godt at kende, og endte med at blive slyngveninder.

En anden eks-kæreste gik meget til body scrubs hos thai massører, og sagde at hun altid blev utrolig våd og tændt. Så de må næsten også have været en smule nærgående.

Har også hørt fra mange at det er normalt at få masseret brysterne sådanne steder. Men det varierer nok en del fra sted til sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi havde for nogle år siden en thai massør i byen. Hun ville gerne have at vi tog alle tøjet af, da det var nemmere for hende når hun brugte olie. Det var lette stref og ingen berøringsangst fra hendes side. 

En gang sendte jeg min blufærdige kone afsted.  Hun havde lagt sig til rette med trusser på, men dem rev massøren af hende :-D OG min kone kom hjem med store øjne, for hun havde godt nok været tæt på.  Hun havde olie i alle revner. Hun havde på et tidspunkt kørt hånden først i gennem revnen, og så forbi det bageste hul, og så tilbage igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keiro skrev, den 30.6.2021 at 15:52:

Vi havde for nogle år siden en thai massør i byen. Hun ville gerne have at vi tog alle tøjet af, da det var nemmere for hende når hun brugte olie. Det var lette stref og ingen berøringsangst fra hendes side. 

En gang sendte jeg min blufærdige kone afsted.  Hun havde lagt sig til rette med trusser på, men dem rev massøren af hende :-D OG min kone kom hjem med store øjne, for hun havde godt nok været tæt på.  Hun havde olie i alle revner. Hun havde på et tidspunkt kørt hånden først i gennem revnen, og så forbi det bageste hul, og så tilbage igen. 

Havde din kone nydt det? Og vendte hun tilbage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det svinger meget fra sted til sted og fra massør til massør hvor meget der "fiskes efter extras" fra massøsens side. 
Det sker aldrig steder hvor jeg har været før. Sommetider kan der være antydning af at det er et tilbud hvis man ønsker det. 
En af mine yndlingsmassører flirter helt vildt hver eneste gang men det er mit indtryk at det er for sjov. 
(Læs evt. mere her:)


Jeg smider trusserne når jeg er til Thai massage og nævner samtidigt i en munter tone at jeg ikke skal have happy ending, men blot slapper bedst af trusseløs. Altså hvis det er første gang hos en ny massør. 
Jeg er selv massør, og det er klart nemmere at ondulere både lænden og balderne når personen på briksen er nøgen. 
Den eneste gang jeg er blevet direkte spurgt var ikke her i landet. 
Sommetider forsøger massøren at massere brystmusklerne også, og der er hun naturligvis nødt til at flytte lidt rundt på babserne for at kunne komme til.  

Kort: 
Det er som oftest bare massage, men det hænder at de forsøger sig.

I bedste mening, 
Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har en veninde som jævnligt benytter sig af thaimassage. Hun gør som Eva og smider trusserne for at være mest muligt afslappet. 

Hun nyder at spillet med massøren og når hun har lyst spreder hun benene mere som en invitation til at der gerne må røres mere. 

Skal siges at hun benytter de samme to massører så de kender og er indforstået med det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...