Hop til indhold
janL

Gip, PP Thai i Århus, rigtig god oplevelse.

Recommended Posts

I mandags fik jeg langt om længe fundet tid til et besøg hos Gip. Jeg har jo læst mange indlæg om denne dame og hun har længe været i tankerne. Jeg sms'ede om morgenen før åbningstid og jeg fik hurtigt svar og en aftale var hurtigt på plads, fin start. Jeg havde bestilt en time med full service og betalte 1500, hvilket jeg syntes er en fair pris og jeg kan forsikre jer at jeg fik fuld valuta for pengene. Gip er rigtig flot, sød og venlig, virkelig dejlig at være sammen med. Vi var hurtigt i gang og den fik ikke for lidt i alle 3 huller, efter en ½ time kom jeg i munden på hende, jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til at holde igen. Gip mente så at jeg skulle have lidt massage for at blive klar til en ny omgang, det gjorde vi og jeg var hurtigt klar igen. Vi gik igang igen og jeg var faktisk i stand til at bolle hende bagi igen, det er aldrig sket for mig før da jeg er en ældre herre kniber det lidt med stivelsen. Gip er rigtig god til at hjælpe til på den rigtige måde. En rigtig god oplevelse som jeg helt sikkert vil gentage. Stedet er rent og pænt og der var også tid til en pils, en snak og et farvel kys efter der var gået en time. Selvom stedet er en butik ud til en meget befærdet gade ser det nu meget uskyldigt ud, jeg syntes ikke at det er et problem at det ikke er så diskret som nogle herinde kunne ønske sig. Jeg blev faktisk tilbudt at jeg kunne gå ud gennem bagdøren, men jeg tog bare butiksdøren, ikke noget problem i mine øjne.

https://www.eroguide.dk/thaimassage/PP+Thaimassage/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er sgu en dejlig og fræk dame. Kunne være at man snart skulle et smut forbi igen.

er normalt ikke så meget til thai-pigerne. Men Gip er en undtagelse. Hun er bare skidefræk:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil ingen ende tage med de rosende ord om pigen Gip. Og jeg fik også fornøjelsen for første gang for nogle dage siden. Hun er topklasse, fuldstændig viidunderlig og hendes blowjob fik mig til kanten på rekordtid, så jeg måtte holde igen på flere måder undervejs, blandt andet ved at slikke hende og det nød hun!

Aftalen var en halv time til 1200. Jeg havde faktisk kun 1100 da jeg havde opfattelsen af at standarden var 1000 pr. halvtime. Men hun accepterede. Bagefter konstaterede hun, at vi ikke have brugt tiden fuldt ud så hun tilbød mig penge tilbage, som jeg afslog. Til gengæld lovede hun mig en fuld halv time næste gang til rabatpris.

Der ER gode kvinder i denne branche!

Iøvrigt spurgte hun om jeg ville have to piger - den anden er Thong (udtales Dong lød det som) - men jeg havde jo ikke flere kontanter. Er Thong lige så god?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ØstJyskM48
Hedonis skrev, for 7 timer siden:

Det vil ingen ende tage med de rosende ord om pigen Gip. Og jeg fik også fornøjelsen for første gang for nogle dage siden. Hun er topklasse, fuldstændig viidunderlig og hendes blowjob fik mig til kanten på rekordtid, så jeg måtte holde igen på flere måder undervejs, blandt andet ved at slikke hende og det nød hun!

Aftalen var en halv time til 1200. Jeg havde faktisk kun 1100 da jeg havde opfattelsen af at standarden var 1000 pr. halvtime. Men hun accepterede. Bagefter konstaterede hun, at vi ikke have brugt tiden fuldt ud så hun tilbød mig penge tilbage, som jeg afslog. Til gengæld lovede hun mig en fuld halv time næste gang til rabatpris.

Der ER gode kvinder i denne branche!

Iøvrigt spurgte hun om jeg ville have to piger - den anden er Thong (udtales Dong lød det som) - men jeg havde jo ikke flere kontanter. Er Thong lige så god?

Husker Thong som lidt mere blid med massagedelen - men ellers min bedste anbefalinger - også hvis du skulle få lyst til Gip og Thong sammen - himmelsk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Danishman skrev, for 7 timer siden:

Tilbyder hun anal og cim som standard

Tror næppe du finder info om PP herinde, du må lede videre, iøvrigt sexer de slet ikke :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danishman skrev, for 7 timer siden:

Tilbyder hun anal og cim som standard

Du får hvad du beder om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...