Hop til indhold
Big3lover

Bella - En mørk overraskelse

Recommended Posts

Havde gået og kikket lidt på denne annonce som tiltalte mig......

https://annoncelight.dk/showad/321811

Fik lavet en aftale og dukkede op på den kendte adresse for mørke piger. "Hold da kæft", tænkte jeg da hun åbnede døren! Blev lukket ind i det lille rum (som er blevet mere oplyst), hvor jeg fik et lille kram og et stort smil. Hun er godt nok en høj flot kvinde må jeg sige.Virkeligt kønt ansigt med langt glat sort hår....Hun ligner mere en mørk mulat end en rigtig mørk kvinde. Og sikke nogle former hun har....Helt slank og flad mave, og så har hun den flotteste og mest indbydende røv jeg har set længe! Lækker fyldig og strutter dejligt bagud. Syns dog ikke den er SÅ stor som hun selv angiver, men det er vel en smagssag. Men nu kan jeg jo heller ikke få dem store nok :-). Det bedste af det hele....hun er i hvertfald omkring de 1.80 vil jeg gætte på, da jeg ikke er meget højere end hende.

Bestilte en hurtig omgang i lidt forskellige positioner, hvilket blev indfriet. Hun er bare en helt naturlig sød kvinde, og næste gang skal der vist lidt mere tid på ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forresten så efterspurgte hun en anden adresse at være på. Kunne bekræfte at der er masser af steder i Odense, men at jeg desværre ikke ved hvordan man kommer i kontakt med dem som udlejer. Jeg vil så også sige at hun høre ikke til der hvor hun er nu....dertil er hun ganske enkelt for go'.

Så hvis nogen har viden om hvordan osv, så tror jeg bestemt man er velkommen til at henvende sig til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, jeg har ikke den store erfaring med mørke piger, de er oftest forsvundet inden jeg får taget mig sammen :blink:

Men 180cm - fedt  elsker høje piger :wub: tror jeg holder øje med hende  måske hun skal en tur til Sjælland..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 30.6.2021 at 08:59:

Havde gået og kikket lidt på denne annonce som tiltalte mig......

https://annoncelight.dk/showad/321811

Fik lavet en aftale og dukkede op på den kendte adresse for mørke piger. "Hold da kæft", tænkte jeg da hun åbnede døren! Blev lukket ind i det lille rum (som er blevet mere oplyst), hvor jeg fik et lille kram og et stort smil. Hun er godt nok en høj flot kvinde må jeg sige.Virkeligt kønt ansigt med langt glat sort hår....Hun ligner mere en mørk mulat end en rigtig mørk kvinde. Og sikke nogle former hun har....Helt slank og flad mave, og så har hun den flotteste og mest indbydende røv jeg har set længe! Lækker fyldig og strutter dejligt bagud. Syns dog ikke den er SÅ stor som hun selv angiver, men det er vel en smagssag. Men nu kan jeg jo heller ikke få dem store nok :-). Det bedste af det hele....hun er i hvertfald omkring de 1.80 vil jeg gætte på, da jeg ikke er meget højere end hende.

Bestilte en hurtig omgang i lidt forskellige positioner, hvilket blev indfriet. Hun er bare en helt naturlig sød kvinde, og næste gang skal der vist lidt mere tid på ;-) 

 

Er det hende på billederne eller er de billederne kun vel lingende. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juggsplayer skrev, for 4 timer siden:

Er det hende på billederne eller er de billederne kun vel lingende. ?

Jeg skal ikke kunne sige det for billederne er rimelig retvisende. Men billed nr. 2 er nok det mest vellignende hvad kroppen angår. Det ligner til gengæld også meget. Det er sådan hendes krop ser ud vil jeg sige. Ansigt kan man jo ikke se på billederne. Men jeg er sikker på at de aller færreste vil blive skuffet, for hun er virkelig pæn. Og som sagt med sort glat hår. Alder tør jeg ikke sige, men et skud ville være først i 30'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...