Hop til indhold

Recommended Posts

Har ofte kigget på hendes tilbud med en quickie i Fælledparken (20 min). Lidt dyr for minut-prisen, men konceptet er frækt og pirrende.

Heldigvis kunne jeg holde tidlig på arbejde, og det lykkedes mig at få hendes sidste tid den dag :-).

Nåede derind i god tid og gik lidt rundt i parken. Bemærkede også en person som gik og kiggede meget rundt omkring de beplantede områder,

mistænkeligt meget som om han ledte efter Emma's hemmelige sted. Men det tyder ikke på han vidste hvor det var eller fandt det :-).

PS: Det var ikke mig selv, selvom jeg selvfølgeligt også overvejede hvorhenne det kunne være.

 

Emma ringede tilbage da der var tid, nåede ikke at tage mobilen så jeg måtte ringe op igen. Efter Emma's anvisning fandt jeg hurtig stedet og

trædte indenfor i buskadset og så den sødeste unge pige. Et sødt hej og et kram, hvorefter vi gik længere ind i buskadset til hendes plads.

 

Jeg var allerede godt ophidset og klar til sjov, så hun fik de aftalte penge med det samme. Lidt kysseri og hun viste sine dejlige ung-pige bryster frem

så jeg kunne kramme dem. Hun vendte bagen mod mig og sagde så hun godt kunne lide at gå uden trusser, så jeg mærkede efter under sommerkjolen.

Den var godt nok.

Mere kæleri, bukserne ned om hælene og trækkede hende tæt indtil mig så jeg kunne mærke hendes krop. Jeg var så meget klar, og efter

montering af kondom blev det til et lille blowjob; så hende ned at sidde på stolen så jeg kunne smage hende - herligt.

Det endte hurtigt med en stående doggy-style bagefter - og hun var virkelig dejlig stram.

Efter lidt tid trak jeg mig ud og satte mig på stolen og bad hende sidde ovenpå mig. Hun red mig så færdig i løbet af et par minutter, hvorefter

vi sad lidt inden hun steg af.

 

Bagefter afmonterede hun kondomet og tørrede mig med en papir-serviet (det er dejlig når pigen gør det istedet for det upersonlige at

man selv skal gøre det). Et kys og en krammer mere og jeg kunne samle mit tøj og habengut sammen. Farvel og tak - en himmelsk oplevelse rigere.

 

Emma er sød-fræk, taler lidt "dirty" undervejs, hvilket normalt ikke siger mig meget - men det virkede godt på mig i situationen.

Og ikke fordi jeg tror hun fik fantastisk sex med mig, men det virker faktisk som om hun også tænder lidt på konceptet (ikke fordi jeg tror hun fik fantastisk sex med mig

på denne korte tid, 2 x desværrre :-) ).

 

Et godt hint - jeg havde hvide bukser på, ikke så godt. De bliver nemt smudset til af jorden i budskadset. Men jeg fik glad derfra.

 

Så Emma har absolut min anbefaling, og ville ønske jeg kunne afse tid til en tur i parken oftere.

Du finder hende på annoncelight.dk når det er sommer og godt vejr (også selvom der er fodbold i parken som mandags). Da hendes

annonce ikke er på lige nu kan jeg ikke linke til den.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke set hendes annonce i år, men kort før jul holdt hun til i en lejlighed hvor jeg havde fornøjelse af at besøge hende. Det var super.

 

 

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, den 23.5.2022 at 18:21:

Hej

Nogen der ved, om Emma er startet op igen her i 2022 - jeg er fristet til besøg, hvis muligt.

 

Hej Norbert.

Emma er aktiv og har været det i en uge eller to. Og hun er stadig dejlig.

Annoncen her er aktiv i dag om tider i morgen torsdag.

https://annoncelight.dk/showad/346083

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i sidste weekend. 

Hurtig kontakt og møde. Det var super frækt at møde hende lidt offentligt. Hun er smuk som på billederne. Der er intet negativt at sige fra min side. 

Hun får 5 stjerner herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey i liderlige sataner .

Kunne virkelig godt tænke mig at møde hende, men sidder lidt med en frygt om at man måske bliver optaget af et skjult kamera, nu hvor det er i offentligheden. Er det bare mig der er paranoid ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Billiardstaven bare kast dig ud i det ;) Jeg synes også det var ret grænseoverskridende da man tydeligt kan høre (og lige skue) folk på den anden side af hækken. Er dog ikke sikker på at de så let kan se den anden vej, så det gik mig ikke så meget på. Men det var helt klart med til at gøre hele oplevelsen lidt mere speciel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Billiardstaven skrev, for 17 minutter siden:

Jamen hvad er chancen for at hun måske har en som filmer at i mødes. Tænker mere ifht hvis man har en kæreste .

Chancen er vel den samme som at der er skjulte kameraer hvis man er på besøg til incall. Bare for at skræmme dig fuldstændig :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et slag fisse I fælledparken er grænseoverskridende for mange, men jeg syntes det er værd at huske at det har stået på i en længere periode.

hvis hendes mission er og hænge os til tørre på forsiden, havde hun længe gjort det. Desuden havde hun været mere sløret I annoncen. 
 

Hvis kæresten lure med, vil jeg ønske ham god fornøjelse:ph34r:

personligt gad jeg godt besøge hende I parken.

Redigeret af Udenlandsdansker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Billiardstaven skrev, for 25 minutter siden:

Jamen hvad er chancen for at hun måske har en som filmer at i mødes. Tænker mere ifht hvis man har en kæreste .

Jeg har mødt hende et par gange og hun er fræk og sød. Helt sikkert ikke en svindler og afpresser type. Hun har bare et sjovt og anderledes frækt koncept :) 

chancen for at der står en af de tidligere kunder er måske støtte :))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Stenbukken4700 skrev, for 3 timer siden:

Er BJ også  med gummi  ???

Alt er med gummi :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen

stop nu alle jeres gisninger om alt muligt .

Emma har praktiseret det i mange år efterhånden og er den mest søde, naturlige og skønne naboens datter som selv syntes det er syndsygt frækt at dyrke sex langt inde i krattet, med mulighed for at blive opdaget, læs Mulighed for at blive opdaget, det er det som er hele humlen i hendes Setup .

Jeg besøgte hende slut maj og selvom det ikke er billigt 1000 kr for 20 min, så var det en oplevelse som sad dybt i mig 2 dage efter, var ligesom at ha sex med naboens uskyldige datter, sådan oplevelser kan man ikke opnå på nogen klinikker eller hos en Alm udenlandsk GP .

Jeg skal ind i krattet igen til Emma inden sommeren er forbi helt sikkert .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...