Hop til indhold
Pigernesven

Amatør i pengenød / Annoncelight

Recommended Posts

Ubeskriveligt skrev, for 14 minutter siden:

Ja, sådan et "uden gummi" møde med sådan en lækker sag ude i naturen for 2000 bobs lyder næsten for godt til at være sandt :)

Samme koncept kan fås billigere. Som Amateured skrev så er det bare skrevet på en mærkelig måde. Men der er jo ingen skade i at prøve. Hvis der er noget skævt i det stopper man jo bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Komtakt hende. Det er da gratis. Du får med 90% garati et ling til et åndsvagt datingsite med 1000-vis af falske men mega lækre profiler, og så glemmer du bare alt om det, men hvis nu hun er ægte, og det lige er noget for dig? Hvad er der at miste? 

Men, forvent svar fra dating profil, hvor du skal melde ind for at komme i kontakt. Underligt at det trick bliver ved. Der kan da ikke være mange som falder i, og melder sig ind? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiillii skrev, for 9 minutter siden:

Samme koncept kan fås billigere. Som Amateured skrev så er det bare skrevet på en mærkelig måde. Men der er jo ingen skade i at prøve. Hvis der er noget skævt i det stopper man jo bare.

Man kan altid prøve, og nogle af os har allerede prøvet, og tit og ofte endt op med datinglinks og krav om forudbetaling til mobile pay osv.

Derfor har vi en vis evne til at genkende skidt fra kanel.

Men prøv det og kom gerne tilbage og fortæl om oplevelsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JunkieKid skrev, for 6 minutter siden:

Det ligner min kone lidt. Faktisk ret meget. Godt nok mangler hun penge, men sådan ville hun da aldrig gøre

Så kom da med din kone så skal jeg… :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JunkieKid skrev, for 24 minutter siden:

Det ligner min kone lidt. Faktisk ret meget. Godt nok mangler hun penge, men sådan ville hun da aldrig gøre

Hvornår er hun alene hjemme? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver nu at hun har fået rigtig mange henvendelser og ikke kan nå at svare alle….  Så måske ikke så fake alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå hvordan gik det drenge? Hun smed jo annoncen op igen med et sted og tid. Så det virker da som om hun var seriøs? Kom nogen af jer igennem eller var det fup?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale.. hun ville i utterslev mose

hun ville vende tilbage med en tid

hun vendte ikke tilbage og ingen svar

så ja jeg tænker endnu en der er fake

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...