Hop til indhold

Recommended Posts

Har været forbi Maria her til eftermiddag, og den oplevelse er værd at dele. Fuck hun er lækker!

Og ja. Hendes billeder er ægte. Det sødeste, mest sexede ansigt gemmer sig bag pixeleringen. Forestil dig at hun kigger dig dybt i øjnene mens hun stønnende spiller din pik af mellem sine store, lækre, olieindsmurte bryster, så ved du hvordan det ender :)

Jeg bestilte en halv time B2B inkl. sex til DKK 1.000. Af med tøjet, ud i hurtig skyller og så ind til en Maria der havde smidt tøjet og stod i al sin ynde, så det gik lige i pikken.

Jeg blev bedt om at lægge mig på maven på sengen, og så gik Maria i gang med at smøre mig ind i olie, massere og stille og roligt lade sin fantastiske bryster røre min ryg og baller. Diskret med hendes nipples.

Efter små ti minutter beder hun mig vende sig om, og nu har jeg igen udsigt til den skønneste unge kvinde. Hun tager olien igen, og så har vi første pikberøring. Elektrisk! Ikke så meget, men blot et hej.

Maria lægger sig oven på mig, pog kører sin krop og bryster rundt på hele min overkop, men hun kommer faretruende tæt på mine læber med sine egne, og hun kigger mig intenst i øjnene.

Efter et stykke tid vender Maria sig om, så hendes bryster for alvor kan kæle for min pik. Samtidigt får jeg frit udsyn til det skønneste skræv jeg længe har set, og der er frit lejde til at kæle for hendes mis, hvilket jeg gør og Maria følger intensiteten på sin klit ved at spille min pik i samme rytme. Sætter jeg farten op, gør hun også. Sænker jeg den gør hun ligeså. Liderligt og næsten ved at bringe mig til udløsning.

Inden det går sådan, får jeg stoppet Maria for at mærke hvordan hun er at trænge ind i. Hun starter med at ride mig, herefter missionær og til sidst doggy. Den smukkeste, olieglinsende røv!

Hvis du har læst med fra start, ved du allerede hvordan det ender. Jeg flår kondomet af og lægger mig på ryggen. Maria ind over mig med min pik ind hånden. Stønnede på den effektive måde, og efter få sekunder sprøjter jeg mellem de lækreste bryster jeg længe har set mens hun holder øjenkontakten. Helt perfekt eksekveret.

Afslapning, småsludren og et hurtigt bad, og efter lidt over en halv time står jeg igen på gaden med et stort smil!

Redigeret af Fluke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med Fluke - hun er sindssygt lækker, smilende, sød og med et frækt glimt i øjet.

Var forbi Maria til en times massage og et frækt HJ her til aften.

Dejlig massage i øvrigt, ikke så hårdt men dejligt afslappende. Lækker B2B og en 10/10 afslutning med kik ind i de frækkeste øjne (når ikke blikket lige faldt ned på næste guddommelige etage).

Super sød pige, pas godt på hende :-)

Redigeret af Eric69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, 1 time siden:

Hendes bryster ser hårdt pumpende ud. Føles de også sådan? 

Pft. for svar. 

Nej, de rimelig bløde. Hun har i det hele taget lidt mere på sidebenene end billederne antyder. Ikke meget, men dog en forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...