Hop til indhold
Mr Black

Markedsplace

Recommended Posts

Jeg har fået en pisse god idé og jeg giver den hermed helt gratis videre til ejerne af denne side, guderne skal vide hvorfor jeg får lyst til at hjælpe jer men jeg er i mit gavmilde hjørne idag og hold godt fast for nu kommer den:

Hvorfor laver i ikke en markedsplads herinde hvor køberne kan skrive hvad de søger og hvad de vil betale og eventuelle sælgere kan svarer hvis de er interesserede ? Kort og godt.. og sælgerne slipper for at lave dyre annoncer, det var smart var ! :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
Mr Black skrev, for 32 minutter siden:

Kort og godt.. og sælgerne slipper for at lave dyre annoncer, det var smart var ! :)

…og hvem skal betale? Køberne…?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror næppe der er nogen købere, som vil betale for "købs-annoncer" og tror heller ikke, at nogen sælgere vil bruge tid på, at kigge dem igennem. 

Hvis man vil sælge en vare, så laver man en annonce, hvor man beskriver hvad man sælger og hvad prisen er. Så kan køberne vælge, at købe, hvis de er interesseret eller lede videre. Sådan har det alle dage været uanset hvad man handler med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke du skal regne med at din idé bliver taget til overvejelse.. Som det ser ud nu må vi piger ikke engang anbefale os selv eller påpege at vi tilbyder de ønskede ydelser:ph34r:.. 

Jeg tror dog heller ikke at "de søgende" ville betale for at komme med en søgning de gratis kan komme med nu og få hjælp fra de andre brugere herinde til at finde hvad de søger.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Jeg tror ikke du skal regne med at din idé bliver taget til overvejelse.. Som det ser ud nu må vi piger ikke engang anbefale os selv eller påpege at vi tilbyder de ønskede ydelser:ph34r:.. 

Jeg tror dog heller ikke at "de søgende" ville betale for at komme med en søgning de gratis kan komme med nu og få hjælp fra de andre brugere herinde til at finde hvad de søger.. 

Jeg havde ikke lige tænkt på det med penge..men man kunne vel gøre ligesom på de luskede steder nede i Thailand..20% til baren og resten til pigen ?..eller det må man vel ikke, for som jeg har forstået det må man ikke tjene penge på at folk sælger sex herhjemme ? :rolleyes:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
Vendelboen skrev, 1 time siden:

Øh ja - sådan er det jo i de fleste handler ...

Hvem skal betale for den platform bag markedspladsen? Det er ikke billigt at bygge/kode en velfungerende digital markedsplads og derefter drift den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
Mr Black skrev, for 15 minutter siden:

Jeg havde ikke lige tænkt på det med penge..men man kunne vel gøre ligesom på de luskede steder nede i Thailand..20% til baren og resten til pigen ?..eller det må man vel ikke, for som jeg har forstået det må man ikke tjene penge på at folk sælger sex herhjemme ? :rolleyes:

Så er man vist ude i omegnen ad rufferi-loven

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mr Black 

Det fungerer sådan allerede på https://annoncelight.dk/ til en vis grad. 
Der er en del (gratis) profiler og annoncer hvor mænd skriver at de ønsker dit eller dat og hvor meget de vil betale, hvor de bor (cirka) og lidt om dem selv. 
Hvorvidt de får nogen henvendelser på deres annoncer, aner jeg naturligvis ikke. 
Det gør det måske også herinde med efterlysninger? 
Jeg har i hvert fald haft succes med det når jeg har manglet en mand der rent fagligt var kompetent og jeg specifikt søgte efter dette. Der er andre der har gjort det samme med succes. Om det også virker for mænd, ved jeg ikke.

Som @JenniferRomantica skriver, så må vi ikke reklamere for os selv i f.eks. efterlysninger. Hvis du direkte opfordrer til at sende en privat besked til dig, kan det være at du får et par breve af de sexarbejdere der er herinde, måske. Jeg vil i så fald anbefale dig at være meget specifik i hvad du søger - og måske IKKE søger - da det nok for de fleste kvinder er en grænse der skal overskrides hvis vi skal tage kontakt med chance for at blive afvist på grund af et eller andet der måske rammer os uheldigt på forfængeligheden. 
Jeg har et par gange skrevet brev til et medlem som har skrevet noget der sådan næsten er en præcis beskrivelse af mig. Hvis der f.eks. står "Moden frodig dansk kvinde med store bryster til fransk uden i København" eller noget andet der næsten ligner en bestilling af netop mig, så er jeg sommetider fristet til at skrive. Jeg gør det bare sjældent, og mest fordi jeg generelt set oplever at rigtigt mange brevdialoger her på Eroguide ender med pennevenner og snik-snak, og det gider jeg kun med en enkelt eller to :D 

Det er også mit indtryk at de kvindelige sexarbejdere der er herinde har nok at lave uden at byde sig mere til end de allerede gør i forvejen, så måske bliver det ikke den dundrende succes jeg fornemmer du drømmer om ;) 

I bedste mening, 
Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eva, Okaey det giver mening..men omvendt så kunne sådan en købs annonce måske henvende sig til en eller anden kvinde der ikke lige annoncere i annoncelight eller andre steder, måske “bare” en helt almindelig civil Kvinde der tænkte Okaey, den 1000 lap kunne jeg da godt lige tjene :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der blev lavet en side for nogle år siden netop til det du beskriver. Mener den hed/hedder tabuify eller noget i den stil. Man kunne som sex køber beskrive en fantasi man havde og så kunne sælgere byde ind hvis de mente de kunne hjælpe med denne fantasi.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 13 minutter siden:

Der blev lavet en side for nogle år siden netop til det du beskriver. Mener den hed/hedder tabuify eller noget i den stil. Man kunne som sex køber beskrive en fantasi man havde og så kunne sælgere byde ind hvis de mente de kunne hjælpe med denne fantasi.

 

Fandt dette link:

https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/her-kan-du-faa-opfyldt-din-mest-beskidte-fantasi/5621592

Tænker det aldrig blev et hit, da siden ikke ser ud til at virke.

 

Efter lidt mere søgen kom denne post frem:

Så det har været forsøgt af folkene bag eroguide.

 

Redigeret af Kwassi2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...