Hop til indhold
Guest Pops

Legendernes Liga - Chantall

Recommended Posts

Guest Pops

Der er Gudinder, der igennem tiden har nået en forståelse af en kurtisanes hemmelige kunster, at disse Gudinder med rette har gjort sig fortjent til betegnelsen Legende, og i søndags havde jeg fornøjelsen af at besøge en sådan legendarisk Gudinde på ligeså legendariske Pussy Galores.

Hvis nogle skulle være bekymret for, om Chantall stadig har det, så lad mig lige med det samme udrydde enhver tvivl. Det har hun - og endda mere af det!

Således kunne jeg konstatere, at Chantalls entre helt henne fra døren skaffede mig den første berøringsfri erektion i mands minde, og derfra dampede det af sex - ikke noget GFE, PSE eller andet pjank. Næ, jeg taler om god gammeldags, nærværende, og liderlig sex mellem en kvinde og en mand, der opfyldt af begær har lyst til hinanden.

Hede omfavnelser, min hårde p!k i munden, mellem de vidunderlige bryster, min tunge i det vidunderlige skød, ridning i let sæde, fra siden og forfra, så Pussy Galores nye etablissement rystede i sit fundament.

Hedt gik det for sig i en lille times tid, mens Chantall tog mig med på besøg i ekstasernes kongerige.

"Jeg sover nok godt i nat", sagde Chantall, da vi skiltes. Jeg har ikke sovet siden :P

Tak kære Chantall for alle de pragtfulde stunder, vi har haft i årenes løb. Nu blev der så et minde mere, og selvom pjorten stadig skælver i ærefrygt, glæder jeg mig sgu allerede til næste lille rendez-vous.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Chantall er s’gu’ en dronning. Jeg er vild med den lattermilde sexbombe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pops skrev, for 14 timer siden:

 

Således kunne jeg konstatere, at Chantalls entre helt henne fra døren skaffede mig den første berøringsfri erektion i mands minde, og derfra dampede det af sex - ikke noget GFE, PSE eller andet pjank. Næ, jeg taler om god gammeldags, nærværende, og liderlig sex mellem en kvinde og en mand, der opfyldt af begær har lyst til hinanden.

Hede omfavnelser, min hårde p!k i munden, mellem de vidunderlige bryster, min tunge i det vidunderlige skød, ridning i let sæde, fra siden og forfra, så Pussy Galores nye etablissement rystede i sit fundament.

 

Tak for en fantastisk anmeldelse. Længe siden jeg har læst en bedre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Legende er den helt rigtige betegnelse. 

Der findes ikke en kvinde hvor jeg har været flere gange end Chantall. 

Hver gang fantastisk - er vild med hendes store bløde bryster - og røv, som jeg slikker hver gang til begges store tilfredsstillelse. 

Og det bedste er faktisk hendes væsen og frække smil. Wow

Og hver gang hun lukker mig ud af døren får jeg altid et lille kys på munden og et lille klem på pikken... jamen altså

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nok mange år siden jeg har besøgt hende. I mine "tidlige år" var hun en fast bestand del af mine besøg, og det lyder som om at hun holder den høje standard hun altid har haft. Tror den gamle rotte skal en tur til Chantall igen. Spændende om hun kan huske mig....:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 1.7.2021 at 14:54:

Godt nok mange år siden jeg har besøgt hende. I mine "tidlige år" var hun en fast bestand del af mine besøg, og det lyder som om at hun holder den høje standard hun altid har haft. Tror den gamle rotte skal en tur til Chantall igen. Spændende om hun kan huske mig....:-)

Chantall har vagt fredag eftermiddag den kommende weekend og søndag formiddag de 2 næste uger på PG.

Dejligt at det stadig er muligt at træffe så elegant en pige som fantastiske Chantall.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...